نسخه چاپی

بازشماری آراء افغانستان از سرگرفته شد

لحظاتی قبل كمیسیون مستقل انتخابات افغانستان اعلام كرد: روند بازشماری آرای دور دوم انتخابات ریاست‌‌جمهوری افغانستان بدون حضور تیم اصلاحات و همگرایی آغاز شد.

به گزارش نما به نقل از صراط :روند بازشماری آرای دور دوم انتخابات ریاست‌‌جمهوری افغانستان بدون حضور تیم اصلاحات و همگرایی آغاز شد.

«نورمحمد نور» سخنگوی کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان لحظاتی قبل آغاز بازشماری آراء دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری افغانستان را اعلام کرد.

وی گفت: بازشماری بدون وقفه با حضور 200 تیم در دو شیفت آغاز شده و ادامه خواهد یافت.

نورمحمد نور اذعان داشت: روند بازشماری بدون حضور ناظران تیم دکتر عبدالله آغاز شده و از این پس دیگر هیچ بهانه‌ای از جانب تیم اصلاحات و همگرایی برای فاصله گرفتن از روند قابل قبول نیست و از ناظران مذکور درخواست می‌کنیم به روند بررسی آرا بازگردند.

نود ادامه داد: در حال حاضر بازشماری توسط 100 تیم آغاز شده و تاکنون هیچ مشکلی در روند انتقال صندوق‌های آرا به مرکز کمیسیون مستقل انتخابات بوجود نیامده است.

وی اذعان داشت: درهای کمیسیون مستقل انتخابات به روی تمام ناظران باز است و می‌توانند برای بررسی روند بازشماری در مقر کمیسیون حضور داشته باشند.

سخنگوی کمیسیون مستقل انتخابات عنوان داشت: تمام صندوق‌های 31 ولایت به کابل رسیده که در مجموع تا این لحظه 19 هزار و 900 صندوق تحویل داده شده است و الباقی صندوق‌ها تا چند روز آینده به مرکز کمیسیون منتقل خواهد شد.

۱۳۹۳/۵/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...