نسخه چاپی

تمام تیم‌های ورزشی از هواپیما ایران 140 استفاده می‌كردند

قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: استفاده از هواپیما آنتونوف ایران 140 تنها مختص سفرهای سپاهان نبوده و تمام تیم‌های ورزشی از این نوع هواپیما برای رسیدن به مقصد استفاده می‌كرده‌اند.

به گزارش نما، مسعود تابش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: واقعا متاسفیم که تعدادی از هموطنان‌مان در سانحه هوایی سقوط هواپیمای ایران 140 کشته شدند. به هر حال سوانح هوایی در هر زمانی ممکن است اتفاق بیفتد و درست یک هفته قبل تیم فوتبال سپاهان از تهران با همین هواپیما عازم تبریز شد و حتی ممکن بود این اتفاق برای تیم ما هم رخ دهد.

وی با بیان اینکه تنها سپاهان نبوده است که از هواپیما آنتونوف برای برخی از پروازهای خود استفاده می‌کرده است، گفت: در مواردی که معمولا مجبور هستیم از دو پرواز برای رسیدن به مقصد استفاده کنیم، از پرواز چارتر بهره می‌بریم که در برخی از این پروازها همین مدل هواپیما تیم سپاهان را به مقصد رساند و در کل ما نمی‌توانیم تمهیدات خاصی را برای جلوگیری از بروز این سوانح به کار گیریم بلکه این مسئولان مربوط هستند که باید دقت بیشتری کنند. اکثر پروازهای سپاهان با دیگر شرکت‌ها انجام می‌شود.

قائم مقام باشگاه سپاهان افزود: تمام تیم‌های ورزشی برای سفرهای خود از هواپیما ایران 140 استفاده کرده‌اند و این چیزی نیست که مختص سپاهان باشد. به هر حال سوانح هوایی در تمام دنیا رخ می‌دهد همانطور که در یک ماه گذشته چند سقوط هماپیما در جهان داشته‌ایم.

تابش اظهارکرد: ظرفیت این نوع هواپیما 40 تا 50 نفر است و معمولا برای پروازهای چارتر از آن استفاده می‌شود، به همین دلیل مورد اقبال تیم‌های مختلف ورزشی قرار می‌گیرد.

وی درباره بازی این هفته سپاهان با استقلال تهران گفت: این بازی در خانه است و بازیکنان با روحیه خوب آماده‌اند که استقلال را با شکست بدرقه کنند. 3 امتیاز این بازی بسیار مهم است و خوشبختانه در دو بازی گذشته سپاهان نشان داد که در همه خطوط قدرتمند است.

دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال روز پنجشنبه در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود.

۱۳۹۳/۵/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...