نسخه چاپی

مردی برای همه پست‌های فدراسیون بوكس!

دبیر سابق فدراسیون بوكس كه از این پس به عنوان رییس كمیته‌ بین‌المللی این فدراسیون فعلایت خواهد كرد، گفت: چند پیشنهاد دیگر هم دارد، ولی فعلا به آنها فكر نمی‌كند.

به گزارش نما، همایون اردلان در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که بعد از جدایی از پست دبیری فدراسیون بوکس در کدام بخش فعالیت دارد؟ اظهار کرد: سال‌ها در پست دبیری فدراسیون به بوکس ایران خدمت کردم. البته قبل از آن هم در پست‌های دیگر در خدمت بوکس بودم. بعد از آمدن آقای دانشمند به فدراسیون، قرار شده بنده در کمیته‌ بین‌الملل فدراسیون کمک کنم.

وی افزود: دانشمند از افراد آشنا به ورزش است و امیدوارم بتواند به بوکس ایران کمک‌های زیادی کند. من هم هر کمکی از دستم برآید به او و بوکس ایران انجام می‌دهم.

دبیر سابق فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که آیا او برای فعالیت در ریاست کمیته‌ بین‌الملل فدراسیون حکم گرفته است؟ گفت: هنوز حکمی ندارم، اما مشکلی وجود ندارد چون من کاری به حکم‌ها ندارم. از من خواسته شده به بوکس کمک کنم و برایم فرقی نمی‌کند که در کدام پست یا کدام بخش باشد.

وی ادامه داد: تا روزی که بخواهند در بوکس می‌مانم و هر جا که بدانم مفید هستم کار خواهم کرد. چند پست دیگر هم به من گفته شده اما کاری به آنها ندارم و در بخشی کار خواهم کرد که می‌دانم مفید هستم.

اردلان در مورد لغو سفر تیم ملی بزرگسالان به ایتالیا و جایگزینی اردوی ترکیه گفت: سفر ایتالیایی به دلیل کمبود زمان لغو شد و ما بلافاصله اردوی ترکیه را جایگزین کردیم. این اردو از یک تا 14 شهریور ماه برگزار می‌شود و 13 بوکسور و پنج همراه در این اردو حضور خواهند داشت.

به گزارش ایسنا، همایون اردلان تاکنون در پست‌های ریاست کمیته‌ داوران، ریاست کمیته‌ بین‌الملل دبیر، عضو هیات رییسه و عضو هیات ژوری در فدراسیون بوکس فعالیت کرده است.

۱۳۹۳/۵/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...