نسخه چاپی

آغاز جلسه علنی مجلس؛

طرح انتقال پایتخت روی میز بهارستانی ها

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش آغاز شد و طرح انتقال پایتخت در دستور را امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

به گزارش نما به نقل از مهر، جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی با حضور 224 نماینده مجلس و به ریاست محمدحسن ابوترابی فرد دقایقی پیش آغاز شد.

بر اساس این گزارش ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون شوراها در خصوص طرح انتقال پایتخت در دستور کار امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد. کمیسیون شوراها در شور دوم تصمیم به ملغی کردن این طرح و جایگزینی پیشنهادی به جای آن گرفت که طبق آن انتقال پایتخت فعلا منتفی شده و کمیته ای مسئول بررسی تمرکز زدایی از پایتخت می شود.

انتخاب دو نفر از اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور جهت عضوت در هیات مرکزی حل اختلاف و رسیدگی به شکایات و انتخاب دو نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت عضویت در کمیته اجرا و پیگیری و هماهنگی لازم جهت حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین دستور کار دیگر امروز نمایندگان مجلس در صحن علنی است.

همچنین گزارش کمیسیون انرژی در مورد طرح حمایت از صنعت برق کشور و گزارش کمیسیون اقتصادی درباره لایحه الحاق بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری به محدوده منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار در دستور کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

علاوه بر این گزارش کمیسیون فرهنگی در مورد طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده در دستور کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز مجلس است.

۱۳۹۳/۵/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...