نسخه چاپی

حبیبی: به دلیل نبود امكانات و اعتبارات استعفا دادم

رئیس مستعفی هیئت شنای استان تهران گفت: مسئولان اداره كل ورزش و جوانان تهران می‌گویند عملكرد شما ضعیف است و نداشتن استخر بهانه‌ای بیش نیست.

به گزارش نما به نقل از تسنیم رضا حبیبی در خصوص استعفای خود از ریاست هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی تهران اظهار داشت: در تاریخ 92/9/1 از سمت خود استعفا دادم که محسن رضوانی رئیس فدراسیون با این امر موافقت نکرد. پس از آن 9 ماه دیگر به فعالیتم ادامه دادم و سرانجام دیدم که دیگر نمی‌شود به کار در این هیئت ادامه داد.

وی ادامه داد: به دلیل عدم تخصیص اعتبارات و نبود امکانات سخت افزاری از سمت خود استعفا دادم. البته رضوانی با این امر مخالف بود اما با توضیحاتم قانع شد و استعفایم را پذیرفت.

رئیس مستعفی هیئت شنای تهران با بیان اینکه تربیت بدنی استان تهران حتی یک ریال هم به ما کمک نکرده است، گفت: در مجمع سالیانه هیئت شنای تهران که اسفند 92 برگزار شد از سوی اعضا از جمله نژاد فلاح، رئیس اداره کل ورزش و جوانان تهران، ملاجعفری، معاونت این اداره کل و محسن رضوانی، رئیس فداسیون شنا مصوب شد که استخری در اختیار این هیئت قرار بگیرد اما با وجود سپری شدن چند ماه از سال هنوز خبری نیست.

حبیبی با بیان اینکه آبرویم را از سر راه نیاورده‌ام،‌ یادآور شد:‌ دور رفت رقابت‌های لیگ واترپلوی تهران را در استخر 9 دی که متعلق به فدراسیون است، برگزار کردیم اما از آنجا که قرار بود تمرین ملی‌پوشان رشته‌های مختلف این فدراسیون در این استخر انجام شود، اولویت با آنها بود و ما مجبور شدیم به دلیل در اختیار نداشتن استخر، دور برگشت را نیمه کاره رها کنیم. جالب اینکه دوستان در اداره کل می‌گویند عملکرد شما ضعیف است و نداشتن استخر بهانه‌ای بیش نیست.

قهرمان 200 متر پروانه شنای ایران ادامه داد: هیچ مشکلی با فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ندارم اما با این شرایط نمی‌توان کار کرد و نمی‌توانم بیش از این شرمنده ورزشکاران و مربیان تهرانی شوم.

۱۳۹۳/۵/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...