نسخه چاپی

نظر اومانیا درباره پرسپولیس

مدافع تیم ملی كاستاریكا اگر چه پیشنهادهایی دارد اما پیشنهاد باشگاه پرسپولیس را برای سفر به ایران قبول كرده است.

به گزارش نما بر اساس گزارش‌های منتشرشده در رسانه‌های کاستاریکایی مایکل اومانیا دعوت باشگاه پرسپولیس برای سفر به تهران را پذیرفته تا مذاکرات برای پیوستن احتمالی به جمع سرخپوشان پایتخت را به صورت حضوری پیگیری کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که مدافع میانی تیم ملی کاستاریکا پیشنهاداتی از اروگوئه، ایران و اروپا دارد ولی تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده است. اومانیا اعلام کرده تا پایان هفته بعد تیم جدیدش را انتخاب خواهد کرد. تیم فوتبال دپورتیوو ساپریسا هم پس از پیوستن کِندل واتسون به وایت‌کپس ونکوور کانادا و با توجه به مصدومانی که در ترکیبش دارد به دنبال تمدید قرارداد اومانیا است.

اومانیای 32 ساله در این باره گفت: ساپریسا هم یکی از گزینه‌هایی است که در حال حاضر دارم. با مسئولان این تیم مذاکراتی داشته‌ام و احتمال تمدید قراردادم هم وجود دارد. از اینکه ساپریسا فرصت بازی مجدد در این تیم را برای من فراهم کرده قدردانی می‌کنم اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

خوان کارلوس روخا، رئیس باشگاه دپورتیوو ساپریسا هم اظهار داشت: احتمال تمدید قرارداد اومانیا وجود دارد ولی تضمینی در این خصوص نمی‌دهیم. همانطور که رسانه‌ها اعلام کرده‌اند او از ایران پیشنهاد دارد و متوجه شدم مایکل قصد سفر به این کشور و مذاکره با تیم پرسپولیس را دارد اما برای اطلاع از جزئیات این سفر هم باید از خود او سؤال کنید.

وی افزود: با اومانیا مذاکراتی خواهیم داشت چون هر دو طرف به ادامه همکاری با یکدیگر تمایل دارند. به هر حال باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. او هم این حق را دارد که به پیشنهادات دیگرش فکر کند.

۱۳۹۳/۵/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...