نسخه چاپی

ایران از راهیابی به فینال بازماند

تیم ملی هندبال جوانان قطر با غلبه بر ایران راهی دیدار فینال مسابقات قهرمانی جوانان آسیا شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، تیم ملی هندبال جوانان قطر با غلبه بر ایران راهی دیدار فینال مسابقات قهرمانی جوانان آسیا شد.

تیم‌های ملی هندبال جوانان قطر و ایران دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را امروز برگزار کردند که این مسابقه با حساب 26 بر 20 به سود تیم چند ملیتی قطر خاتمه پیدا کرد تا به این ترتیب قطر در دیدار نهایی حریف ژاپن شود و ایران هم به دیدار رده‌بندی راه پیدا کند.

پیش از این مسابقه تیم ملی هندبال جوانان کره‌جنوبی موفق شده بود از سد ژاپن عبور کند و به فینال مسابقات راه پیدا کند؛ سه تیم برتر مسابقات قهرمانی جوانان آسیا جواز حضور در مسابقات جهانی 2015 را کسب می‌کنند و حالا شاگردان محسن طاهری باید در دیدار رده‌بندی با ژاپن برای کسب سومین سهمیه آسیا بجنگند.

دیدارهای رده‌بندی و نهایی روز پنجشنبه در تبریز به همراه مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد.

در دو دوره قبلی تیم‌های کره‌جنوبی و قطر راهی بازی نهایی شده‌اند که هر دو بار برد برای قطری‌ها ثبت شده و این تیم مقام قهرمانی را از آن خود کرده است.

سه تیم نخست این رقابت‌ها مجوز حضور در بازی‌های قهرمانی جوانان پسر جهان 2015 برزیل را کسب خواهند کرد. این رقابت‌ها از روز شنبه، 11 مرداد ماه با شرکت 11 تیم در دو گروه 5 و 6 تیمی در تبریز کار خود را آغاز کرد.

۱۳۹۳/۵/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...