نسخه چاپی

پلمپ 9 باشگاه ورزشی متخلف

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آذربایجان‌شرقی گفت: در بازرسی‌های یكماهه اخیر، 197 باشگاه ورزشی و 15باب آرایشگاه بانوان و آقایان در شهر ستان های تبریز و ورزقان مورد بازدید قرار گرفت.

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین از تبری سرهنگ علیرضا هنردوست با اشاره به اینکه طرح نظارت و بازدید از مراکز ورزشی در مرداد ماه سالجاری نیز در دو نوبت صبح و عصر به مرحله اجراء گذارده شد، خاطرنشان کرد: در این طرح با استفاده از کارکنان زن، تایم بانوان نیز مورد بررسی و در بازرسی‌های یکماهه اخیر، بالغ بر 197 باشگاه ورزشی خانم‌ها و آقایان مرتبط مورد بازدید قرار گرفت.
سرهنگ هنردوست ادامه داد: طی این بازرسی‌ها ضمن تذکر و آموزش به 155 نفر از مدیران واحدهای صنفی از 42 واحد صنفی دیگر نیز در خصوص رعایت مقررات اماکن عمومی، عدم تهیه و فروش داروهای غیرمجاز، عدم پخش آهنگ‌های غیرمجاز و عدم برگزاری کلاس‌های رقص تعهدات لازم اخذ شد.
وی تصریح کرد: در این راستا 9 باب از باشگاه‌های ورزشی به دلیل عدم توجه به مقررات و دستورات اماکن عمومی و کشف 2079 عدد انواع قرص‌های نیروزای غیرمجاز، 4 دستگاه کیس کامپیوتری با محتوای آهنگ‌های غیرمجاز، 625 قطعه تصاویر غیراخلاقی، 462 حلقه سی‌دی غیرمجاز تعطیل و پلمپ شده و 6 نفر از صاحبان آنها از طریق پلیس امنیت اخلاقی به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی همچنین افزود : در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی، ماموران نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی از تعداد 15 باب آرایشگاه زنانه موجود در شهرستان ورزقان بازرسی کردند.
وی افزود: طی بازرسی‌ها 3 فقره تذکر به صاحبان آرایشگاه‌ها داده و 12 قطعه عکس نامتعارف جمع‌آوری شد.
این مقام انتظامی در پایان گفت: در خصوص رعایت عفاف و حجاب و مقررات اسلامی نیز تذکرات و آموزش‌های لازم به صاحبان این صنوف داده شد.

۱۳۹۳/۶/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...