نسخه چاپی

چهار انفجار تروریستی در بابل و كربلای معلا

بر اثر انفجار دو خودروی بمب گذاری شده در مركز استان بابل و دو خودروی دیگر در استان كربلا، چندین نفر كشته و شماری نیز مجروح شدند.

به گزارش نما به نقل از العالم، یک منبع در پلیس استان کربلا در گفت وگو با سومریه نیوز گفت که یک خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی میدان "میثم تمار" در مرکز کربلا منفجر شد و بعد از ظهر امروز نیز خودروی بمب گذاری شده دیگری در نزدیکی پارکینگ الموحد در مرکز کربلا منفجر شد که بر اثر آن چندین نفر کشته و شماری هم زخمی شدند اما هنوز آمار دقیقی در این زمینه منتشر نشده است.

استان کربلا در 108 کیلومتری جنوب بغداد از استانهایی به شمار می آید که از لحاظ امنیتی آرام است، اما هر از چند گاهی شاهد حملات تروریستی و عملیات انفجاری علیه نیروهای امنیتی و غیرنظامیان است.

یک منبع در پلیس استان بابل نیز اعلام کرد که بر اثر انفجار دو خودروی بمب گذاری شده در مرکز این استان تعدادی افراد کشته و شماری نیز زخمی شدند.

به گفته این منبع، یک خودروی بمب گذاری شده در داخل پارکینگ در مقابل دیوان استان بابل و اداره ثبت املاک و مستغلات، بعد از ظهر امروز منفجر شد و پس از آن در مدت کوتاهی، یک خودروی بمب گذاری شده دیگری در نزدیکی مسجد کریطعه در منطقه کریطعه در مرکز بابل منفجر شد که بر اثر آن چند نفر کشته و شماری هم زخمی شدند.

مناطق شمال بابل شاهد عملیات نظامی مستمر است زیرا این منطقه پناهگاه تروریست هایی است که خطری بزرگ برای استانهای مرکز و جنوب عراق به شمار می آیند. این امر همزمان با عملیات نظامی امنیتی دیگری است که در مناطقی از استانهای نینوا، صلاح الدین، کرکوک، دیاله و الانبار برای اخراج عناصر گروهک تروریستی داعش صورت می گیرد.

۱۳۹۳/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...