نسخه چاپی

نام ۱۷ هزار شهید ترور در كشور ثبت شده است

امام‌جمعه اسدآباد با گرامیداشت ۸ شهریور را روز مبارزه با تروریسم، گفت: ترور و انجام عملیات تروریستی حركت‌های وحشیانه‌ای است و ما در كشوری زندگی می‌كنیم كه ۱۷ هزارشهید از شهدای آن براثر ترور شهید شده‌اند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم از اسدآباد، حجت‌الاسلام سید موسی حسینی مجد ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان اسدآباد در ادامه سلسله مباحث نظام خانواده در اسلام اظهار کرد: حتی بعد از مرگ نیز باید احترام پدر و مادر را نگه داشت و از گفته‌های آنان پیروی و اطاعت کرد.

وی افزود: باید به عهد و پیمان با پدر و مادر نیز بعد از مرگ وفادار بود چراکه این پدر و مادر هستند که باعث پیشرفت و تعالی فرزندان می‌شوند.

امام‌جمعه اسدآباد بیان کرد: نباید به سبب مرگ پدر و مادر با خویشاوندان صله‌رحم را قطع کرد و باید همچنان مانند گذشته صله‌رحم را با آشنایان ادامه داد.

وی با تسلیت به مناسبت شهادت شهیدان باهنر و رجایی بیان کرد: شهدا دلیل اصلی اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند و حال که کرسی خدمت به مسئولان رسیده است باید در امانت‌داری آن بکوشند.

حسینی مجد حمله تروریستی به حرم حضرت علی (ع) اقدام وحشیانه تروریست‌ها خواند و گفت: در این عملیات تروریستی آیت‌الله حکیم و جمعی از زائرین به شهادت رسیدند.

وی با گرامیداشت 8 شهریور را روز مبارزه با تروریسم ، ابراز کرد: ترور و انجام عملیات تروریستی حرکت‌های وحشیانه‌ای است که از سوی کشورهای آمریکا، انگلیس و اسرائیل غاصب صورت می‌گیرد و ما در کشوری زندگی می‌کنیم که 17 هزار از شهدای آن براثر ترور شهید شده‌اند

امام جمعه اسدآباد با گرامیداشت روز تجلیل از امام زادگان گفت: مردم با کمک‌های خود می‌توانند باعث پیشرفت بقاع متبرکه و امام زادگان شوند.

حسینی مجد با تبریک سرنگونی پهباد اسرائیلی اظهار کرد: فرزندان ایران اسلامی با مهاجران حیله‌گر که ایران اسلامی را هدف خود قرار می‌دهندبه‌شدت مقابله می‌کند.

وی حرکت اسرائیل در ارسال پهباد به ایران را حرکت موذیانه خواند و افزود: اسرائیل از اقدام‌های جنایتکارانه خود دست بردارد.

امام‌جمعه اسدآباد هفته دولت را پر از برکات دانست و ابراز کرد: در هفته دولت شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های خوبی در شهرستان بودیم که سبب پیشرفت شهرستان می‌شود.

وی پیروزی با تبریک پیروزی مردم غزه بیان کرد: فلسطینیان توانستند بعد از محاصره 51 روز به پیروزی ارزشمند در مقابل صهیونیست جهانی دست پیدا کنند.

وی در پایان از دولت تدبیر و امید به خاطر ایجاد فضای آرامش در کشور تشکر کرد.

۱۳۹۳/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...