نسخه چاپی

100 ‌فیلم تلویزیونی امسال رونمایی می‌شود

مدیر كل امور استان‌های صدا و سیما گفت: 100 ‌فیلم تلویزیونی امسال رونمایی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی صدا و سیما گلستان، معاون امور استان‌های صدا و سیما در جلسه معارفه مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز گلستان گفت: ایجاد نشاط و تلاش از وظایف اصلی رسانه ملی ایجاد روحیه امید، نشاط، کار و تلاش وظایف اصلی رسانه ملی در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

کیومرث طهماسبی اظهار داشت: با تولید برنامه‌های امید بخش و دین محور که نشر اخلاق اسلامی و تحکیم بنیان خانواده اولویت اصلی آن است، روحیه نشاط و شادابی را در جامعه ایجاد خواهیم کرد.

کیومرث طهماسبی همچنین با اشاره به ترویج امور خیر و برکات این برنامه‎ها و عدالت‎محوری در جامعه افزود: حضور پررنگ مردم در برنامه با نگاه عدالت‎محورانه و سهم برای تمامی مناطق کشور در رسانه ملی از اولویت‎های اساسی سازمان صداوسیما است، به طوری که مردم باید خود را در قاب تصویر و جعبه صدا ببینند و بشنوند.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن ایام ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی افزود: پاسداری از آرمان‎های امام راحل و انتقال اندیشه‎های ناب ایشان به آیندگان از مهمترین وظایف رسانه ملی است.

معاون امور استان‎های سازمان صدا و سیما درباره تولیدات و توانمندی‎های شبکه‎های استانی گفت: مراکز استان‎ها در سال گذشته توانستند ماموریت‎های محوله سازمان را به خوبی انجام دهند، ارتقا ساعت پخش تولید و انجام تولیدات فاخر و ممتاز از آن جمله است .

وی ادامه داد: در حال حاضر 33 مرکز رادیویی و تلویزیونی در کشور فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد: اکنون 24 مرکز صداوسیما در کشور 24 ساعته برنامه پخش می کنند.

طهماسبی همچنین با اشاره به رونمایی 100 اثر مستند به نام نگارستان و 100 اثر موسیقی ـ تصویر، به نام پیک آشنا در همایش افق رسانه افزود: علاوه بر نگارستان دو و پیک آشنا دو، امسال هم از 100 اثر فیلم تلویزیونی و 100 اثر انیمیشن رونمایی می‎شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان هم در این مراسم با اشاره به جایگاه و نقش رسانه ملی در تنویر افکار عمومی جامعه گفت: امروزه صدا وسیما به عنوان تبیین کننده افکار و اندیشه‎های امام راحل برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، با نگاه گفتمان دینی و اعتقادی امام خمینی(ره) و استکبار ستیزی نقش مهمی ایفا می‎کند.

علیرضا جمشیدی افزود: در سالی که مزین به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است صداوسیما می‎تواند با تولید برنامه‎های فاخر، عزت بخشی و روحیه امید به آینده را بین افراد جامعه بیشتر گسترش دهد.

محمد علی احمدی مدیر کل سابق صدا و سیمای مرکز گلستان هم در این مراسم گفت: کار در رسانه ملی فرصتی است تا در حوزه فرهنگ نوید بخش معرفی انقلاب اسلامی به عنوان الگو و نمونه‎ای بی‎نظیر در تمامی امور به دنیا باشیم .

علی صادق مقدسی مدیر کل جدید صداوسیمای مرکز گلستان هم در این مراسم گفت: رویکرد اصلی ما در مرکز، تقویت مجموعه تلاش‎ها و دستاوردهای چند سال اخیر با نگاه کیفی‎نگری به برنامه‎ها در حوزه‎های صدا، سیما و خبر است .

در این مراسم علی صادق مقدسی به عنوان مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز گلستان معرفی و از خدمات محمد علی احمدی مدیر کل پیشین قدردانی شد.

مقدسی پیش از این قائم مقام صدا و سیمای مرکز خراسان‎رضوی، مدیر کل طرح و برنامه و نظارت معاونت صدا، مدیر کل پژوهش‎های رادیو، مدیر ارتباط با مجامع و سازمان‎ها، مدیر ارتباطات اداره کل روابط عمومی سازمان، دبیر اجلاس جهانی صدا، عضو شورای سیاست‎گذاری کانون ادبیات، مدیر مسئول و سردبیر مجله تخصصی رادیو، مدرس دانشگاه و عضو شورای سیاست‎گذاری هنرهای نمایشی ناجا ایفای مسئولیت داشته است.

۱۳۹۱/۳/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...