نسخه چاپی

چگونه كاشان در لیگ 2 صاحب امتیاز شد

بر اساس مصوبه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و با اهدای امتیاز لیگ دویی به مراكز استان هایی كه فاقد تیم در لیگ برتر، لیگ یك و لیگ 2 بودند تعداد تیم های حاضر در لیگ 2 از 28 تیم به 40 تیم افزایش یافت و از این فصل این مسابقات با شیوه دیگری برگزار خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، پیش از این 28 تیم در دو گروه 14 تیمی با هم به رقابت می پرداختند و در پایان تیم های اول و دوم هر گروه به لیگ یک صعود می کردند اما از این پس بازی ها در چهار گروه ده تیمی برگزار خواهد شد و در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه سه تیم به مرحله دوم صعود می کنند. در مرحله دوم 12 تیم صعود کننده در دو گروه 6 تیمی و بصورت دوره ای با هم بازی خواهند کرد و تیم های اول و دوم هر گروه به لیگ یک صعود می کنند. به رغم افزایش بی دلیل و غیر منطقی تعداد تیم های حاضر در لیگ 2 از 28 تیم به 40 تیم سهمیه صعود تغییری نکرده است.

اما این روزها یک سوال ذهن خیلی ها را به خود مشغول کرده؟ چطور کاشان در لیگ 2 صاحب امتیاز شد؟ کاشان جزء استان اصفهان است و استان اصفهان هم در لیگ برتر تیم دارد و هم در لیگ یک! بنابراین چرا به این استان امتیاز شرکت در لیگ 2 هبه شد؟

جالب اینکه در مصوبه اعضای هیات رئیسه اصلا اشاره ای به اسم کاشان نشده! گویی علی کفاشیان که اهل شهر نائین از شهرهای استان اصفهان است در نامه ای برای مهدی تاج درخواست هبه امتیاز به شهر کاشان می کند و مهدی تاج هم بی درنگ با این درخواست موافقت می کند!!!

پیش از این تعداد تیم های حاضر در لیگ یک از 16 تیم به 28 تیم افزایش یافت و حاصل این طرح غیر کارشناسی پا ئین آمدن کیفیت بازی های لیگ یک و هم چنین افزایش تیم ها بدهکار و ورشکسته بوده تا جایی که اکنون فدراسیون فوتبال در تلاش است تعداد تیم های حاضر در این مسابقات را کاهش دهد و همانند گذشته بازی ها را در یک گروه برگزار کند!!!



۱۳۹۳/۶/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...