نسخه چاپی

علی كریمی: برای قهرمانی به اینچئون می رویم

علی كریمی ، هافبك جوان سپاهان از جمله بازیكنانی است كه برای حضور در تیم امید و بازی های آسیایی اینچئون مورد توجه نلو وینگادا قرار گرفته است.

به گزارش نما، کریمی در گفتگو با "ورزش سه" درباره اردوی تیم امید می گوید:« اردوی خیلی خوبی است. وینگادا مربی باتجربه ای است و بچه های جدید هم اضافه شده اند تا تیم ما تکمیل شود. مطموئن باشید با این تیم صد در صد برای کسب عنوان قهرمانی به اینچئون می رویم . البته قبل از آن یک اردو در چین داریم تا برای حضور در کره جنوبی و موفقیت در بازی های آسیایی آماده شویم»
مسئولان باشگاه سپاهان تا آخرین لحظات مخالف حضور مهدی شریفی،هم تیمی کریمی در تیم امید بودند. علی کریمی در این مورد می گوید:« اینطور نبود که سپاهان بدون منطق با حضور شریفی در تیم امید مخالفت کند. ما چند بازیکن در تیم ملی جوانان داریم و چند بازیکن هم باید به تیم امید می آمدند. در تیم چند بازیکن هم مصدوم هستند و به همین دلیل، سپاهان تقریبا خالی از بازیکن است. در پست شریفی هم سوکای آسیب دیده. مطمئن باشید اگر سوکای مصدوم نبود سپاهان همان روز اول با حضور شریفی موافقت می کرد. الان هم خدا را شکر همه چیز حل شده و همه بازیکنان وارد اردو شده اند تا تیم امید کامل شود»

۱۳۹۳/۶/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...