نسخه چاپی

توصیه حدادعادل به رسانه ملی

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: پخش آثار تولید شده در این مركز از رسانه ملی و به ویژه در صحن‌های حرم مطهر رضوی به خوبی می‌تواند راه ارتباط با حضرت رضا(ع) را تلطیف كرده و تسهیل كند.

به گزارش نما ، رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی در بازدید خود از مرکز آفرینش های هنری آستان قدس رضوی با فعالیت های رسانه‌ای این مرکز در حوزه ساخت کلیپ، نماهنگ، مستند، فیلم کوتاه و هم چنین آواهای محلی آشنا شد.

به گزارش ستاد خبری جشن‌های دهه کرامت، حداد عادل علاوه بر واحد رسانه از بخش گرافیک و پوستر ویژه میلاد سال جاری، اثر استاد نجابتی، بازدید کرده و خرسندی خود را از فعالیت های گستردة این مرکز همسو با هنرهای معاصر و هم سان با زمینه های سنتی هنرها در راستای تجدید آن ها ابراز کرد.

وی هم چنین از بخش‌های دیگر این مرکز هنری همچون انجمن ادبی رضوی، نگارخانة رضوان و مکتب هنر رضوان و کارگاه های آن بازدید کرد.

وی پس از مشاهده فیلم های کوتاه «ازجنس همسایگی»، «کبوتر»، «قاب عکس» و هم چنین نماهنگ «پرواز» عنوان کرد: پخش آثار تولید شده در این مرکز از رسانه ملی و به ویژه در صحن‌های حرم مطهر رضوی به خوبی می‌تواند راه ارتباط با حضرت رضا(ع) را تلطیف کرده و تسهیل کند.

۱۳۹۳/۶/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...