نسخه چاپی

هفتمین سمپوزیوم بین‌المللی مخابرات برگزار می‌شود

هفتمین سمپوزیوم بین‌المللی مخابرات (IST۲۰۱۴) از ۱۸ تا ۲۰ شهریورماه در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، در این سمپوزیوم همزمان با برگزاری نشست‎های تخصصی با 263 مقاله پذیرفته شده از میان بیش از 697 مقاله رسیده به دبیرخانه که پس از داوری کامل مقالات انتخاب شدند، بیش از 9 سخنرانی کلیدی توسط متخصصان دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی جهان برگزار می‌گردد.

در این مراسم 17 کارگاه آموزشی با حضور اساتید برجسته دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشورهای ایران، آمریکا، انگلستان، کره، ژاپن، کانادا، ایتالیا و با همیاری علمی شرکت‎های بین‌المللی نظیر Ericsson, Huawei, ZTE و شرکت‎های داخلی همچون­ شرکت فکور دایر خواهد شد.

در راستای حمایت از دانشجویان مستعد و فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، با مساعدت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات ایران)، سمپوزیوم بین­‌المللی مخابرات (IST2014)، ظرفیت قابل توجهی در اختیار 10 دانشگاه برتر کشور در رتبه‌بندی جهانی در حوزه فنی و مهندسی (ICT) گذاشته تا بطور رایگان از کارگاه‌های تخصصی این سمپوزیوم (بنابر علاقه دانشجویان و حسب تصمیم دانشگاه مربوطه) بهره‌مند شوند.

زمان برگزاری کارگاه‎ها 15 تا 17 شهریور ماه 1393در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

۱۳۹۳/۶/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...