نسخه چاپی

اصرار فراوان قلعه نویی به ماندن سه بازیكن استقلال

امیر قلعه نویی، سرمربی تیم استقلال، شرایط بازیكنان این تیم را مورد بررسی قرار می دهد این مربی قصد دارد با شرایط ایده آل تیمش را آماده مسابقات كند و اصرار به تمدید قرارداد چند بازیكن دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، امير قلعه نويي وضعيت بازيكنان اصلي تيم استقلال را مورد بررسي قرار داده است تا بهترين تصميم را در خصوص نفرات اصلي خود اتخاذ كند، وي اصرار دارد تا بهترين هاي تيم را در استقلال حفظ كند تا تيم با آغاز مسابقات دچار مشكل نشود.

گفتني است، امير قلعه نوعي براي حضور سه بازيكن اصرار فراوان دارد مهدي رحتمي دروازه بان آبي ها، كه با شرايط ايده آلي در استقلال روبرو بود و امير قلعه نوعي اصرار دارد كه وي را حفظ كند و اگر مشكلي ما بين آنها وجود دارد حل شود و اين بازيكن بتواند يك فصل ديگر را در جمع آبي ها سپري كند.

آندرانيك تيموريان يكي ديگر از اين بازيكنان است، تيموريان بازيكن مورد علاقه امير قلعه نوعي است و سرمربي تيم اعلام كرده است كه مسئولين هر طور شده وي را در تيم حفظ كنند.

نفر سوم مورد نظر قلعه نوعي ، مجتبي جباري است بازيكني كه قرار نبود در استقلال بماند اما سرمربي تيم استقلال به وي نياز دارد.

۱۳۹۱/۳/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...