نسخه چاپی

واعظی:خشكسالی اصلی‌ترین مشكل مردم است

وزیر ارتباطات با اشاره به خشكسالی گفت: این سالها خشكسالی تبدیل به یكی از اصلی‌ترین مشكلات مردم در مناطق مختلف كشور شده است.

به گزارش نما، محمود واعظی در میان مردم جغتای گفت: دولت یازدهم نسبت به حل مشکلات مردم مناطق محروم و کم برخوردار اهتمام خاصی دارد و در تکاپو برای حل مشکلات معیشتی آنان است.

وزیر ارتباطات با تاکید بر اهمیت تعامل و همدلی میان دولتمردان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوار هستیم با برقراری تعامل بهینه بین دولت و مجلس در جهت حل مشکلات کشور و همچنین آبادانی و توسعه آن گام برداریم.

عضو هیات دولت با بیان اینکه این سالها خشکسالی تبدیل به یکی از اصلی‌ترین مشکلات مردم در مناطق مختلف کشور شده است، ادامه داد: باید به دنبال راهکارهایی برای این مساله حیاتی باشیم چرا که این معضل بزرگ پیامد دیگری را هم در پی دارد.

او مشکلات مربوط به تلفن ثابت و زمینه‌های ارتباطی مردم روستایی را از جمله دغدغه‌های وزارت ارتباطات در دولت یازدهم دانست و گفت: در تلاش هستیم این مسایل را که مربوط به حوزه ما می‌شود با سرعت بیشتری برطرف کنیم و از تمامی فعالان بخش خصوصی حوزه، شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت ارتباطات می‌خواهیم از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

واعظی در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به دستاورد‌های دولت یازدهم در ارتقا جایگاه و اعتبار بین‌المللی کشور افزود: با رهنمودها و حمایت‌های مقام معظم رهبری در طول یکسال گذشته جایگاه کشور در میان سایر کشورهای دنیا ارتقا یافته و در این راستا افزایش همکاری‌های اقتصادی با در نظر گرفتن اصول کلی نظام می‌تواند اثربخش باشد.

وی در پایان با بیان این که دولت یازدهم اخلاق مدار است و پاسداری از فرهنگ و دین مردم و نظام را از اصول اولیه خود می‌داند،خاطر نشان کرد: دولت یازدهم در طول یکسال گذشته با مردم صادق بوده و تلاش کرده نسبت به شعارهای خود پایبند باشد.

۱۳۹۳/۶/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...