نسخه چاپی

ماهینی در كمیسیون پزشكی نظام وظیفه

حسین ماهینی مدافع راست پرسپولیس این روزها سخت‌ترین دوران فوتبالش را سپری می كند. حرف و حدیث هایی كه در مورد قرار گرفتن نام او در لیست بازیكنانی كه كارت های معافیتشان باطل شده این روزها بیشتر از قبل به گوش می رسد.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه" ماهینی که بعد از بازی با تراکتورسازی در گفت و گو با دوربین های تلویزیونی ضمن کنایه به برنامه نود بیان کرد: «سلام من را به فردوسی پور برسانید» این روزها در تکاپوی حل مشکلی بزرگ هستم.

حرف و حدیث های زیادی در مورد قرار گرفتن نام او در لیست بازیکنان متخلف منتشر شده است این در حالی است که ماهینی از روز قبل دچار مصدومیتی نابه هنگام شده ودر تمرینات پرسپولیس نیز حضور جست و گریخته ای دارد از سوی دیگر بهروان رئیس کمیته مسابقات لیگ با اعلام اینکه نمی تواند بگوید که نام ماهینی در لیست متخلفان هست یا نه و بر شک و شبهات موجود افزوده است. هر چند که بهروان صراحتا اعلام کرده بازیکنانی که در این لیست قرار دارند از همراهی تیمشان محروم هستند. همین موضوع باعث شده تا مصدومیت این روزهای ماهینی نیز زیرسایه این ابلاغ بهروان قرار بگیرد. آن چه که مشخص به نظر می رسد آن است که بازیکنانی که کارت معافیت آنها صادر شده باید زیرنظر کمیسیون پزشکی حوزه نظام وظیفه بار دیگر تست پزشکی داده تا معافیت آنها از حضور در خدمت مقدس سربازی مشخص شود.

قرار است ماهینی روز سه شنبه در این کمیسیون شرکت کرده و بار دیگر زیرنظر کمیسیون پزشکی حوزه نظام وظیفه تست های مربوطه را پشت سر گذاشته، یکی از مسوولان باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با ورزش سه این موضوع را تایید کرد.

۱۳۹۳/۶/۱۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...