نسخه چاپی

بهاروند: فركی قبلا هم دستیار برانكو بود

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: ما موظف به انتخاب یك سری مربی خوب ایرانی برای دستیاری كی‌روش بودیم اما در این بین شاید سرمربی تیم ملی اصلا موافق حضور بعضی از این افراد مثل حسین فركی نبود.

به گزارش نما، پس از آنكه دوشنبه هفته گذشته، عزيزي خادم در گفتگو با خبرنگاران، مقابل ساختمان فدراسيون فوتبال صريحا نام 5 مربي منتخب هيات رئيسه فدراسيون را براي دستياري كي‌روش اعلام كرد، حواشي فراواني به وجود آمد.

ابتدا اين هادي آيت الهي نایب رئيس فدراسيون فوتبال بود كه در مصاحبه اي اعلام كرد اين اسامي مورد تاييد فدراسيون فوتبال نيست و تنها گمانه زني عزيزي خادم است. سپس حسين فركي مدعي شد در حال سو استفاده از نام وي هستند. او در مصاحبه اش تلويحا عنوان كرد هرگز حاضر به قبول كردن سمت دستياري كي روش نيست.

پس از اين فعل و انفعالات اعضاي هيات رئيسه به توصيه علي كفاشان براي حفظ آرامش رواني فدراسيون فوتبال، تن به مصاحبه ندادند. با اين وجود حيدر بهاروند در اين مورد توضيحاتي را ارائه داد. عضو هيات رئيسه فدراسيون فوتبال گفت: از ما خواسته شده تا فعلا مصاحبه اي را انجام ندهيم اما لازم است در مورد اين ليست 5 نفره توضيحاتي را بدهم.

وي با دفاع از عملكرد همكارانش تصريح كرد: هيات رئيسه بايد ليستي را از بهترين مربيان ايران تهيه مي كرد تا يكي از آنها بعنوان دستيار كي روش كنار اين مربي فعاليت كند. اين كار موجب مي شد اين فرد با فراگيري خيلي از مسائل بعد از خروج كي روش از تيم ملي، بعنوان سرمربي تيم ملي انتخاب شود.

بهاروند در مورد اعتراض حسين فركي خاطرنشان ساخت: اين فقط يك ليست پيشنهادي است و صرفا اينكه نام كسي در آن باشد به منزله حضور قطعي اش نيست. اصلا شايد كي‌روش با حضور حسين فركي موافق نباشد. اين موضوعي است كه به هيات رئيسه ربطي ندارد.

وي در ادامه گفت: حسين فركي از مربيان خوب فوتبال ايران است اما او كه قبلا سال هاي متمادي دستيار برانكو بود بايد قبول كند كه كي روش از برانكو پايين تر نيست.

بهاروند در پايان و در پاسخ به سوالي در مورد وضعيت بازگشت كارلوس كي‌روش و قرارداد اين مربي تصريح كرد: در اين مورد بنده هيچ اطلاعات جديدي ندارم و وضعيت به همان منوالي است كه علي كفاشيان در مصاحبه اش به رسانه ها گفته است. اما اميدوارم هرچه زودتر وضعيت هدايت تيم ملي فوتبال روشن شود.

۱۳۹۳/۶/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...