نسخه چاپی

گوگل توسط ایران مورد پیگرد قانونی قرار می گیرد

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تحریف نقشه ورامین قابل پیگرد حقوقی و قانونی است و و وزارت كشور اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش نما به نقل از مهر، انتشار گزارشی با عنوان "تحریف مجازی نقشه خیابان های ورامین/ گوگل "ندا آقاسلطان" را شهید کرد" بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت و بسیاری از مردم شهرستان ورامین ضمن انتقاد و گلایه شدید از اتفاق رخ داده، خواستار برخورد مسئولان مربوطه با این اقدامات شیطنت آمیز شدند.



سیدحسین نقوی حسینی با انتقاد شدید از تحریف نقشه ورامین در گوگل اظهار داشت: این اقدام یک حرکت شیطنت آمیز و خلاف منافع ملی کشور محسوب شده و قابل پیگرد حقوقی و قانونی از سوی مسئولان است.



سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: تغییر نقشه یک شهر یا کشور بدون اطلاع مسئولان مربوطه، بر خلاف قانون بوده و باید برخورد لازم با عواملی که این موضوع را بوجود آورده اند، صورت گیرد.



وی ادامه داد: همه به خوبی می دانند که چنین خیابانی در شهر ورامین وجود ندارد و عوامل فتنه برای رسیدن به اهداف و مقاصد خود این حرکت را انجام داده اند و قطعا این اقدام، یک کار شیطنت آمیز محسوب شده و باید با قاطعیت با آن برخورد شود.



رییس مجمع نمایندگان استان تهران و نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: طبیعتا مسئول نامگذاری خیابان ها و اماکن در شهر، شهرداری ها هستند و باید شهرداری و وزارت کشور اقدامات لازم و مقتضی را در این باره انجام دهد.



نقوی حسینی یادآور شد: بنده نیز به عنوان نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری و مکاتبات لازم را انجام خواهم داد.



گفتنی است طی روزهای گذشته سایت گوگل در اقدامی عجیب و تأمل برانگیز یکی از خیابان های ورامین که به نام شهدای انقلاب اسلامی نامگذاری شده را تغییر داده و به نام ندا آقاسلطان نامگذاری کرده که این موضوع موجب نارضایتی و ناراحتی مردم دیار ۱۵ خرداد شده است.

۱۳۹۳/۶/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...