نسخه چاپی

بررسی علل مرگ مشكوك "پرویز خاكی" در فیلیپین

به دنبال مرگ تبعه ایرانی در باشگاه پلیس مانیل، هیئتی مركب از پلیس آگاهی و پزشكی قانونی به سرپرستی مدیر كل امور ایرانیان خارج از كشور وزارت امور خارجه به مانیل سفر كردند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، به دنبال مرگ مشکوک پرویز خاکی، تبعه ایرانی در باشگاه پلیس مانیل، هیئتی مرکب از پلیس آگاهی و پزشکی قانونی به سرپرستی مدیر کل امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه به مانیل سفر کردند.

هیئت ایرانی در این سفر ضمن دیدار با معاون وزیر امور خارجه آن کشور و سایر مقامات مسئول پرونده بازداشت مرحوم پرویز خاکی، از محل بازداشتگاه و بیمارستان بازدید بعمل آورد و با مسئولین ذی‌ربط در این پرونده گفتگو کردند.

بنا به اطلاع این مسئولین، گزارش پزشکی قانونی و همچنین نتیجه سایر بررسی‌های تخصصی بزودی اعلام خواهد شد و مقدمات انتقال جسد متوفی به کشور انجام شده است .

شایان ذکر است آقای پرویز خاکی درخرداد ماه ۱۳۹۱ و بنابه درخواست دولت آمریکا به بهانه واهی نقض تحریم‌ها در فرودگاه مانیل دستگیر و از آن زمان در بازداشتگاه پلیس مانیل بسر می‌برد که دراواخر مرداد ماه گذشته از سوی دولت فیلیپین اعلام شد به دلیل حمله قلبی در بیمارستان در گذشته است .

۱۳۹۳/۶/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...