راه‌اندازی نهضت ترجمه علوم نظامی در نزاجا

عکس خبري -راه‌اندازي نهضت ترجمه علوم نظامي در نزاجا

امیر حیدری از راه‌اندازی نهضت ترجمه علوم نظامی در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش نما، امیر «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در آیین رونمایی از هفت عنوان کتاب که صبح امروز (شنبه) در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، با اشاره به اقدامات انجام شده در معاونت آموزش نزاجا، اظهار داشت: معاونت آموزش نیروی زمینی در یک مسیر مستقیم قرار گرفته و حرکتی رو به رشد و پیشرفت را در حوزه نگارش کتاب طی می‌کند.

وی افزود: آموزش و پرورش که رسالت پیامبران (ص) است، توسط معلمان و اساتید در نیروی زمینی تداوم دارد و ما می‌خواهیم در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه علم و دانش آتش به اختیار عمل کنیم.

فرمانده نزاجا دشمن‌شناسی را «جهاد کبیر» دانست و گفت: باید دشمن را شناخت و از تبعیت از آن سر باز زد؛ این موضوع بسیار مهم است و نیاز به آگاهی و آگاهانه عمل کردن دارد.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: فرمانده معظم کل قوا همواره بر دشمن‌شناسی و بازی نکردن در زمین دشمن تأکید دارند و این مهم، تنها با تعلیم و تربیت درست تحقق پیدا می‌کند.

وی گفت: آموختن علم روز دنیا و استفاده از این علوم برای پیشرفت باید از برنامه‌های اصلی ما باشد؛ اما باید این علم و دانش، همراه با بینش و آگاهی باشد تا در جهت اهداف دشمن حرکت نکنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به ترجمه کتاب‌های روز نظامی در این نیرو عنوان کرد: به برکت تلاش و مجاهدت دانشمندان، نهضت ترجمه و استفاده از علوم روز جهان در نیروی زمینی ارتش به راه افتاده است.
منبع: دفاع پرس

۱۴۰۱/۲/۲۴

اخبار مرتبط