فالح الفیاض: عراق با یك جنگ نرم كثیف مواجه است

عکس خبري -فالح الفياض: عراق با يک جنگ نرم کثيف مواجه است

رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق در مراسم هشتمین سالگرد تاسیس این سازمام در كشور گفت كه عراق با یك جنگ نرم كثیف مواجه است و الحشد الشعبی طرفدار هیچ حزب سیاسی نخواهد بود.

به گزارش نما، «فالح الفیاض» رئیس سازمان الحشدالشعبی عراق، امروز (دوشنبه، ۱۳ ژوئن)، در همایش سالانه هشتمین سالگرد صدور فتوای جهاد کفایی و تاسیس الحشد الشعبی سخنرانی کرد.

وی در آغاز سخنانش گفت: الحشد به معنای گرد آوردن نیرو است. لذا الحشد الشعبی همچنان پرچم عراق را بالا می برد و عقب نشینی و عقب‌گرد نمی‌کند. الحشد الشعبی عراق در معرض انواع تخریب وجهه و دسیسه‌چینی قرار گرفت و سرانجام نیز با هدف قرار دادن رهبران و فرماندهان آن مواجه شد..الحشد الشعبی ثابت کرد که ثابت قدم است و قدرت خود را از میراث شهدا و مرجعیت به دست می‌آورد. الحشد الشعبی طرفدار ملت است و ابزاری برای تسلط یا کنترل نیست. الحشد الشعبی و کلیه نیروهای امنیتی یکدست هستند و برای دفاع از کشور یکدیگر را کامل می‌کنند.
الفیاض افزود: «ما حامل سلاح حق هستیم و این سلاح‌ ابزاری برای محافظت از کشور ، آزادی انسان و عزت است. کسانی هستند که تلاش دارند به منظور بازگردادن توطئه‌ها علیه کشور، الحشد الشعبی را به یک پدیده موقت در عراق تبدیل کنند اما الحشد الشعبی به دلیل فتوای مرجعیت دینی دیگر یک امت است. الحشد الشعبی یک نظام سرکش علیه فساد ، بردگی و ذلت است و چیزی جز عراقی که حاکم بر خود باشد، نمی‌پذیرد».

رئیس سازمان الحشد الشعبی در ادامه گفت: «ما در تلاش هستیم تا وضعیت فعلی را به یک وضعیت منطقی تبدیل کنیم. ما کسی هستیم که از دولت در مقابل سقوط حمایت کردیم و مانع تشکیل دولت افسانه‌ای مورد نظر داعش شدیم. عراق با یک جنگ نرم کثیف با هدف گسترش ناامیدی در میان مردم مواجه است. آگاهی سلاح کشنده‌ای است که باید به آن مستمسک شویم».

در حال تکمیل...
منبع: فارس

۱۴۰۱/۳/۲۳

اخبار مرتبط