اطلاعیه جدید بانك ملی برای جبران خسارت مشتریان

عکس خبري -اطلاعيه جديد بانک ملي براي جبران خسارت مشتريان

روند تحویل اسناد صندوق‌های اجاره‌ای مورد سرقت شعبه دانشگاه بانك ملی ایران در شعبه هفتم تیر این بانك آغاز شده است.

به گزارش نما، روابط عمومی بانک ملی ایران، اعلام کرد: روند تحویل محتویات صندوق ها مرحله به مرحله پیش خواهد رفت و از آنجایی که تشخیص صاحبان اسناد و مدارک با نام‌های مشخص، انجام گرفته، تحویل اسناد مثبته قابل احراز آغاز شده است.

در این راستا یحیی حبیبی، رئیس اداره امور شعب مرکزی بانک ملی، گفت: در راستای قول بانک ملی به مشتریان برای تحویل اموال مسروقه در اسرع وقت، تحویل اسناد و مدارک مثبته قابل احراز از صبح روز (سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱) آغاز شده است و خوشبختانه با همکاری و صبوری مشتریان محترم بانک، فضایی آرام و به دور از هیچ چالشی بر این روند حاکم است.

حبیبی ادامه داد: برای انجام هرچه سریع‌تر و دقیق‌تر امور، فعالیت همکاران بانک‌ به ساعات اداری محدود نبوده و کار به صورت ۲۴ ساعته انجام شده است.

وی همچنین با اشاره به این که از توانمندی‌های همه کارکنان بانک بهره گرفته شده، اظهار کرد: تفکیک کالاها و تحویل اسناد و مدارک قابل احراز با دستور دستگاه قضا در حال انجام است و امیدواریم هر چه سریع‌تر وارد مراحل بعدی تحویل اموال شویم.

رئیس اداره امور شعب مرکزی بانک ملی تصریح کرد: تک تک مراحل تحویل اموال مسروقه به مشتریان خسارت دیده از سرقت، با تصمیم دستگاه قضا انجام خواهد شد و پس از دستور مراجع قضائی بانک به مشتریان اطلاع‌رسانی می‌کند.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی به صاحبان اموال مسروقه تنها به صورت تماس نخواهد بود و کارکنان بانک ملی با پیگیری‌های مستمر نسبت به اطلاع‌رسانی مراحل مختلف اقدام می‌کنند.

حبیبی در خصوص مراحل آتی تحویل اموال مسروقه از صندوق‌های اجاره‌ای توضیح داد: آمادگی‌های لازم در بانک ملی وجود دارد و ۳۰ ایستگاه برای پاسخگویی به مشتریان ایجاد شده است تا روند شناسایی، احراز و تحویل اموال تسهیل و تسریع شود.

رئیس اداره امور شعب مرکزی بانک ملی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: بانک امیدوار است که تحویل اموال مسروقه به صاحبان در اسرع وقت انجام شود، اما همان طور که اشاره شد، مراجع قضائی باید نسبت به آغاز مراحل بعد تصمیم گیری کنند.
منبع: تسنیم

۱۴۰۱/۳/۲۵

اخبار مرتبط