آرشیو زمانی اخبار پایگاه خبری تحلیلی نما در تاریخ 1392/1/9|3/29/2013

اخبار ویژه

  • عکس خبري -هاشمي كانديد مورد نظرش را پيشنهاد داد

    هاشمی كاندید مورد نظرش را پیشنهاد داد

    اصلاح طلبان در دیداری كه با آقای هاشمی داشتند خواستار كاندیداتوری ایشان در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو بودند اما آقای هاشمی تاكید كردند كاندیدای شما می تواند آقای خاتمی باشد.

  • عکس خبري -نوزده فروردين اسرائيل محو مي شود

    نوزده فروردین اسرائیل محو می شود

    شماری از گروه های هكری اعلام كردند، ۱۹ فروردین اسرائیل را از صحنه اینترنت محو خواهند كرد. روزنامه هاآرتص و سایت های رژیم صهیونیستی این تهدید را جدی گرفته و به تیم های سایبری خود آماده باش داده اند.

  • عکس خبري -فرمان آماده‌ باش رهبر كره شمالي براي حمله موشكي به آمريكا

    فرمان آماده‌ باش رهبر كره شمالی برای حمله موشكی به آمریكا

    رهبر كره شمالی دستور داد: در صورت هرگونه تحرك واشنگتن، نیروهای كره شمالی بی‌رحمانه‌ به سرزمین آمریكا، پایگاههای نظامی این كشور در اقیانوس آرام از جمله در هاوایی و جزیر گوآم و كره جنوبی حمله كنند.

  • عکس خبري -شيخ‌هاي عرب در شرق آسيا چه مي‌کنند؟

    شیخ‌های عرب در شرق آسیا چه می‌كنند؟

    در تحقیقات اخیر مشخص شده كه عرب­های پولدار حاشیه خیج فارس به بهانه مسافرت و تفریح به كشورهای جنوب و جنوب شرق آسیا سفر كرده و در آنجا با كمك دلال­ های عشقی و مفتی­ های وهابی، با زنان و به ویژه دختران جوان ازدواج موقت انجام می­ دهند.

  • عکس خبري -محبوب‌ترين کتاب سال يک اثر ديني بود

    محبوب‌ترین كتاب سال یك اثر دینی بود

    سال 91 برای بازار نشر، سالی پر فراز و فرود بوده و بازار نشر در این سال نوسانات زیادی داشت؛ با این وجود، كتاب‌هایی مانند «قیدار» نوشته رضا امیرخانی و «مفاتیح الحیاه» نوشته آیت‌الله جوادی آملی فروش بسیار خوبی داشتند كه دومی را می‌شود محبوب‌ترین كتاب سال 91 دانست.

  • عکس خبري -چند راه درمان طبيعي براي اضطراب

    چند راه درمان طبیعی برای اضطراب

    گل ساعتی نوعی مسكن به شمار می رود و دولت آلمان آن را به عنوان درمانی برای بی خوابی های عصبی تایید كرده است. یافته های علمی ثابت كرده اند این گیاه نشانه های اضطراب را كاهش می دهد و خاصیتی همچون داروهای آرامش بخش دارد. این گیاه را بیشتر برای درمان بی خوابی تجویز می كنند.

  • عکس خبري -"اگر نام ايران را از رسانه ها برداريد،مطلبي براي انتشار ندارند"

    "اگر نام ایران را از رسانه ها بردارند،مطلبی برای انتشار ندارند"

    ˈعلی اكبر صالحیˈ وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، گفت: آینده ایران روشن، تابناك و رو به اوج است و در این وعده الهی هیج تردیدی نباید كرد.

آخرین اخبار