آرشیو زمانی اخبار پایگاه خبری تحلیلی نما در تاریخ 1395/3/25|6/14/2016

اخبار ویژه

  • عکس خبري -نظارت بر عملکرد نمايندگان يکي از ضرورت‌هاي مجلس آينده است

    نماینده حوزه انتخابیه پلدختردر گفتگو با نما:

    نظارت بر عملكرد نمایندگان یكی از ضرورت‌های مجلس آینده است

    به نظر می‌رسد نظارت نمایندگان بر نمایندگان را باید در دهمین دوره مجلس تقویت كرد. از آنجایی كه نمایندگان دو وظیفه عمده تقنین و نظارت را برعهده دارند؛ به نظر می‌رسد مجلس در بعد قانون‌گذاری خوب عمل كرده به گونه‌ای كه ما قوانین بسیاری داریم؛ اما درست اجرا نمی‌شوند

  • عکس خبري -تلاش تبليغاتي بي نتيجه كلينتون

    تلاش تبلیغاتی بی نتیجه كلینتون

    چطور ممكن است افكار عمومی جهان این گفته‌ها را از كسی بپذیرد كه خود در دوران مسندنشینی‌اش در وزارت خارجه ایالات متحده با همكاری كشورهایی، چون عربستان بذر گروه‌های تروریستی را كاشته و از هیچ تلاشی برای سامان گرفتن داعش دریغ نكرده است؟!

  • عکس خبري -تناقض آشكار

    تناقض آشكار

    مؤسسه «صلح استكهلم» گزارشی درباره وضعیت تسلیحات هسته‌ای كشورهای مختلف منتشر كرده است كه نشان می‌دهد، در سال ۲۰۱۶، آمریكا، روسیه، انگلیس، فرانسه، چین، هند، پاكستان، كره‌شمالی و رژیم صهیونیستی تقریباً ۴۱۲۰ سلاح هسته‌ای و ۱۵ هزار و ۳۹۵ كلاهك هسته‌ای فعال دارند.

  • عکس خبري -انتقاد از منصوريان از حالا خيلي زود است

    جواد زرینچه در گفت و گو با نما:

    انتقاد از منصوریان از حالا خیلی زود است

    به‌نظر من انتقاداتی كه این چند روز از منصوریان می‌شود، درست نبوده و او حتماً برای این كار توجیه خودش را دارد. باید به‌منصوریان اجازه دهند تا بازیكنانی به‌خدمت بگیرد كه بتوانند عصای دست او در طول فصل باشند. نباید هنوز كه هیچ اتفاقی نیفتاده، برخی این چنین به‌منصوریان بتازند و عملكرد او را زیر سؤال ببرند.

آخرین اخبار