آرشیو زمانی اخبار پایگاه خبری تحلیلی نما در تاریخ 1395/5/28|8/18/2016

اخبار ویژه

  • عکس خبري -رفتار اخير اردوغان براي امتيازگيري و ايجاد بالانس بين غرب و شرق است

    حسن لاسجردی:

    رفتار اخیر اردوغان برای امتیازگیری و ایجاد بالانس بین غرب و شرق است

    این كاری كه تركیه اكنون دارد انجام می­دهد، در حقیقت كم كردن توجه و علاقه خود به غرب و در مقابل، تشدید علاقه به شرق نیست. بلكه دارد یك نوع بالانس بین دو طرف برقرار می­كند، تا چنانچه نتوانست از یك طرف استفاده كند، از طرف دیگر به عنوان اهرم استفاده كند و امتیاز بگیرد.

  • عکس خبري -"بني قريظه هاي" ايراني

    اختصاصی نما

    "بنی قریظه های" ایرانی

    اجرای ننگ آور "فیش های نجومی"بیشترازاینكه یك تخلف مالی وبانكی و مدیریتی باشد یك حمله ناجوانمردانه به "گفتمان انقلاب اسلامی "بود و هنوزهم متاسفانه هست(چون نه متوقف شد و نه با مجرمان برخوردشد)،ماجرای برجام های 2و3و...كه فی الواقع به منزله "طلاق"نظام اسلامی با انقلاب اسلامی است

  • عکس خبري -بررسي حال و هواي اين روزهاي تيم علي منصور

    اختصاصی نما/ به بهانه شروع ناامید كننده استقلال

    بررسی حال و هوای این روزهای تیم علی منصور

    منصوریان و ستاره‌های پرشمار استقلال با بیداركردن عشق هواداران میلیونی بخش مهمی از راه موفقیت را طی كرده‌اند و حالا وقت آن رسیده تا بعد از تعطیلات یكماهه تبدیل به همان استقلالی شوند كه در شانزده دوره لیگ‌برتر همواره عضو اصلی مدعیان قهرمانی بوده است.

  • عکس خبري -ختم اخلاق و ادب نسبت به منتقدين دولت/ رئيس جمهور رعايت اخلاق را به دولتمردان توصيه کند

    قدیری ابیانه در گفتگو با نما:

    ختم اخلاق و ادب نسبت به منتقدین دولت/ رئیس جمهور رعایت اخلاق را به دولتمردان توصیه كند

    دولت در جهت رعایت اخلاق تلاش می كند حتی آمریكایی ها هم مظلوم واقع نشوند به همین دلیل هم به توجیه تحریم های آمریكایی ها و خلف وعده او اعتراضی نكرده و بلكه آن را توجیه می كنند اصولا اگر كسان دیگری بخواهند حتی به رقابت با آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری بپردازند بد اخلاقی انجام داده و حق شكنی كرده اند. این حق آقای روحانی است كه مدت ریاست جمهوری ایشان دو دوره ای باشد .

آخرین اخبار