آرشیو زمانی اخبار پایگاه خبری تحلیلی نما در تاریخ 1396/10/17|1/7/2018

اخبار ویژه

  • عکس خبري -اهميت اصلاح

    اهمیت اصلاح

    سید مصطفى میرسلیم

  • عکس خبري -راهکار خروج دولت روحاني از بن بست

    با نگاهی به چهار ضلع حوادث اخیر

    راهكار خروج دولت روحانی از بن بست

    اسدالله بادامچیان

  • عکس خبري -اولين فيلم از لحظه انفجار نفتکش ايراني در آب‌هاي چين

    اولین فیلم از لحظه انفجار نفتكش ایرانی در آب‌های چین

    به گزارش نما؛ یك نفتكش در آب‌های چین دچار حادثه شد كه بنا به گفته سخنگوی وزارت نفت، متعلق به ایران است. این نفتكش ۲۷۴ متری در حال انتقال میعانات نفتی به سمت كره جنوبی بود كه در آب‌های چین دچار آتش سوزی شد. اولین فیلم از لحظه انفجار نفتكش ایرانی در آب‌های چین را در ادامه مشاهده می‌كنید.

  • عکس خبري -آمريکا در ميان اغتشاشات به دنبال چيست؟
  • عکس خبري -رسوايي امريكايي‌ها در طراحي و اجراي آشوب‌‌هاي اخير
  • عکس خبري -شوخي گلزار با يک وانتي و بلندگويش+ فيلم

    شوخی گلزار با یك وانتی و بلندگویش+ فیلم

    به گزارش نما؛ محمدرضا گلزار بازیگر مشهور و محبوب كشور، یكی از پرحاشیه‌ترین و در عین حال فعال‌ترین بازیگران است. او تقریبا در هر زمینه‌ای استعداد خود را سنجیده است. از تدریس و بازیگری تا خوانندگی و تبلیغ همه از كارهایی است این بازیگر جوان در طول دوره‌ حرفه‌ای‌اش انجام داده است. بازیگر محبوبی كه برای خود طرفداران بسیاری دارد و گاهی همین مساله منجر به حواشی می‌شود. به تازگی ویدئویی از شوخی گلزار با یك وانتی منتشر شده است كه با تعجب و البته لحنی طنز الفاظی كه راننده وانت با بلندگویش تكرار می‌كند را مورد سوال قرار می‌دهد. همان بلندگویی كه صدایش آشنای دیرینه كوچه‌های شهر است. و حالا این صدا و اسامی سوژه طنز محمدرضا گلزار شده است. ویدئوی زیر شوخی گلزار با یك راننده وانت را نشان می‌دهد.

  • عکس خبري -هديه ميلياردي دولت به دلالان و واردكنندگان خودرو / واردات بيش از اندازه خودرو حاصل سياست‌هاي غلط اقتصادي دولت است

    قاضی پور در گفتگو با نما:

    هدیه میلیاردی دولت به دلالان و واردكنندگان خودرو / واردات بیش از اندازه خودرو حاصل سیاست‌های غلط اقتصادی دولت است

    عضو كمیسیون صنایع ومعادن مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با سیاستی ناكارآمد در 5 سال گذشته برنامه مفیدی برای تغییر وتحول بازار خودرو نداشته و تنها با واردات بی ضابطه خودرو خارجی آنهم برای طبقه مرفه جامعه بازاردلالی عده ای خاص را برای دستیابی به سودهای میلیاردی گرم كرد.

  • عکس خبري -نااميدي مبارک مسئولان از آمريکا

    ناامیدی مبارك مسئولان از آمریكا

    در حالی كه التهاب و اغتشاش عده‌ای كه با سوءاستفاده از مطالبات اقتصادی مردم به تخریب و آشوب دست زدند، با حضور عظیم مردم و اقدامات مؤثر دستگاه‌های انتظامی و اطلاعاتی در هم شكسته و آرامش به شهرهای دستخوش آشوب بازگشته است

  • عکس خبري -رفتار انگليسي

    رفتار انگلیسی

    جمهوری اسلامی ایران همواره یكی از اهداف انگلیس برای نفوذ، توطئه و تفرقه بوده است. این روند از زمان شاهان قاجار شروع شده و امروزه نیز ادامه دارد. در روزهای اخیر نیز كه اغتشاشات آسیب‌هایی را به مناطق گوناگون كشورمان وارد كرد، دست پنهان انگلیس در پس این جنایات همچون گذشته هویدا شد.

آخرین اخبار