آرشیو زمانی اخبار پایگاه خبری تحلیلی نما در تاریخ 1396/3/11|6/1/2017

اخبار ویژه

  • عکس خبري - از مادران و همسران شهدا انتقام نگيريد/افرادي که داعيه حمايت از فيلم هاي ارزشي دارند کجا هستند؟

    كارگردان فیلم ویلایی ها در گفتگو با نما ؛

    از مادران و همسران شهدا انتقام نگیرید/افرادی كه داعیه حمایت از فیلم های ارزشی دارند كجا هستند؟

    كارگردان فیلم ویلایی ها گفت: اگر افرادی اختلافات شخصی و سلیقه ای ای با من دارند آنها را درك می كنم ، ولی پس حمایت های دولتی چه می شود،افرادی كه داعیه حمایت از این گونه فیلم ها را دارند الان كجا هستند ساخت این فیلم 10 سال طول كشید چون كسی تهیه‌كنندگی این فیلم را قبول نمی‌كرد، پرداختن به رشادت های زنان در دوران دفاع مقدس تنها یك گفتن ساده نیست بلكه این نوعی ثبت شدن در تاریخ است.

  • عکس خبري -چشم «آنکارا» به «رياض» نگران خواهد شد

    اختصاصی نما/بازتاب سفر دونالد ترامپ به عربستان در رسانه‌های تركیه؛

    چشم «آنكارا» به «ریاض» نگران خواهد شد

    سفر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریكا به عربستان سعودی و نشست 55 كشور اسلامی با آمریكا در ریاض از كانون توجه رسانه‌ها و اندیشكده‌های تركیه دور نماند و كارشناسان مسائل منطقه در تركیه سعی كردند این موضوع را نه به‌مثابه مناسبات عربستان ـ آمریكا بلكه به منزله مسئله‌ای منطقه‌ای و بیشتر از دریچه منافع ملی آتی تركیه در منطقه مورد ارزیابی قرار دهند.

  • عکس خبري -جاي فرع و اصل را گم نکنيم

    اختصاصی نما:

    جای فرع و اصل را گم نكنیم

    سفره‌های افطار كه زمانی تنها با نان، پنیر، سبزی مقداری زولبیا و بامیه و شاید هم آش یا شله‌زرد ده‌ها مهمان را سیر می‌كرد، این روزها جای خود را به تشریفات و مهمانی‌های مجلل داده است. سفره‌هایی كه بارنگ و لعاب متفاوت و تجملاتی كه دارند وسیله‌ای برای پاسخ به چشم‌وهم‌چشمی میزبان و مهمان تبدیل‌شده است. این در حالی است كه با رجوع به رهنمود‌ها و سخنان ائمه و اهل‌بیت فضیلت ماه رمضان كه همدردی و كمك به مستضعفان است باید در سفره‌های افطار حفظ شود.

  • عکس خبري -90 درصد داروهاي مورد نياز در داخل کشور توليد مي شود /بدهي بيمارستانهاي دولتي به شرکت هاي دارويي تعيين تکليف شود

    سخنگوی كمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با نما:

    90 درصد داروهای مورد نیاز در داخل كشور تولید می شود /بدهی بیمارستانهای دولتی به شركت های دارویی تعیین تكلیف شود

    محمد نعیم امینی فرد گفتك حدود 85 یا 90 درصد داروها در داخل كشور تولید می شود ولی صنایع داروسازی بدلیل بدهی های عظیمی كه بیمارستانهای دولتی وغیردولتی به این شركتها دارند با مشكلاتی متعدد مالی روبرو هستند

  • عکس خبري -اکثر وعده‌هاي تبليغاتي روحاني عملياتي نمي شود

    عبادی در گفتگو با نما مطرح كرد:

    اكثر وعده‌های تبلیغاتی روحانی عملیاتی نمی شود

    عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: : وعده های روحانی بر اساس واقعیت و صادقانه مطرح نشد چراكه اگر روحانی توان برداشتن تحریم ها را داشت از همان بعد از برجام اجازه بوجود آمدن تحریم ها را نمی داد.

  • عکس خبري -با يکبار اهداء خون مي توان از مرگ حتمي 3 بيمار جلوگيري کرد/بيماران نيازمند چشم انتظار شهروندان هستند

    گزارش اختصاصی نما از ضرورت اهداء خون در ماه میهمانی خدا؛

    با یكبار اهداء خون می توان از مرگ حتمی 3 بیمار جلوگیری كرد/بیماران نیازمند چشم انتظار شهروندان هستند

    یكی از شهروندان گفت :بسیاری از بیماران مانند بیماران سرطانی، دیالیزی و برخی از مصدومان حوادث نیز حیاتشان بسته به تزریق خون یا فرآورده های خونی است و دست یاری گری را می طلبند ،من بعد از اهدای خون احساس سبكی می كنم .

آخرین اخبار