مجتبی ذوالنور

  • گزارش وزارت‌خارجه تبرئه ظریف بود/دولت جدید مذاكرات را ترك نمی‌كند

    عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاكید بر اینكه دولت آینده میز مذاكرات وین را ترك نمی‌كند،گفت: مذاكرات برجام در صورتی ادامه خواهد یافت كه حقوق ملت ایران تامین شود.

  • ذوالنور: با روسیه هم سند امضا می‌كنیم

    رئیس كمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از وزیر امور خارجه دعوت خواهد كرد تا با حضور در صحن مجلس یا كمیسیون، درباره سند ایران و چین توضیح دهد.

  • ذوالنور: نظارت‌های برجامی محدودتر می‌شود

    رئیس كمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طبق طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها، سطح دسترسی‌ها فقط به نظارت پادمان و NPT بازمی‌گردد و بیش از آن حق نظارتی وجود ندارد.

  • پیش بینی مجتبی ذوالنور از ریاست مجلس دهم

    منتخب مردم قم در مجلس با اشاره به اعلام حمایت ۱۸۱ نفر از فراكسیون فراگیر با حضور لاریجانی گفت: ریاست مجلس دهم به دلیل حضور بیشتر اصولگرایان در مجلس دهم با جریان اصولگرایی خواهد بود.

  • عکس خبري -توفيق کشوري اصولگرايان پيامي روشن براي دولت دارد

    منتخب مجلس دهم:

    توفیق كشوری اصولگرایان پیامی روشن برای دولت دارد

    می بینیم كه بیشتر كاندیداهای اصولگرا در سطح كشور الحمدلله رأی آوردند و این پیام بسیار روشنی برای دولت دارد و آن اینكه؛ دولت باید در رعایت قوانین و رعایت مصالح و منافع كلّی كشور به دور از جریان های حزبی و جناحی عمل كند و به قانون گردن نهد.

  • رابطه «ویبره موبایل» با پیروزی در انتخابات

    كارشناس مسائل سیاسی با اشاره به ادعاهای رضا خاتمی مبنی بر پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: خود اصلاح‌طلبان بارها اعلام كرده‌اند دولت یازدهم پیروزی اصلاحات نبوده و حتی روحانی نیز خودش را اصلاح‌طلب نمی‌داند.