نسخه چاپی

آغاز رزرو اینترنتی اسكان نوروزی فرهنگیان از امروز

مدیركل پشتیبانی و تعاون وزارت آموزش و پرورش از آغاز رزرو اینترنتی اسكان نوروزی فرهنگیان از امروز خبر داد.

به گزارش نما، محمد سیاری در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه خبرگزاری میزان،در رابطه با اسکان نوروزی فرهنگیان اظهار کرد: رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از ساعت ۹ صبح امروز یکشنبه ۹ اسفند آغاز و تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ پایان می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه فرهنگیان برای رزور اینترنتی باید به سامانه eskan.medu.ir مراجعه کنند، تصریح کرد: بیمه حوادث و مسئولیت مدنی برای عوامل اجرایی و میهمانان به شکل متمرکز پیش‌بینی شده است.

سیاری با اشاره به تعرفه اسکان بیان کرد: برای فرهنگیان شاغل و بازنشسته و خانواده درجه یک آنها برای یک تا ۵ نفر به ازای هر شب کلاس ویژه هزینه ۲۵ هزار تومان، گروه الف ۲۲ هزار تومان، گروه ب ۱۶ هزار تومان، گروه ج ۱۲ هزار تومان و برپایی چادر ۶ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در مورد نحوه پذیرش مهمانان نیز خاطرنشان کرد: ستاد اسکان مکلف به سرویس دهی به فرهنگیان و خانواده درجه یک (پدر، مادر، همسر و فرزندان تحت تکفل) آنان شده است. اسکان بستگان درجه یک فرهنگیان با ارائه کارت شناسایی فرهنگی یا حکم کارگزینی و شناسنامه حتی الامکان با حضور شخص فرهنگی امکانپذیر است.
وی با بیان اینکه مدت زمان اسکان مهمانان در مدارس موردنظر سه روز است، عنوان کرد: پذیرش مسافران فرهنگی در ایام نوروز از عصر ۲۸ اسفند ماه آغاز و تا ۱۲ فروردین ماه ادامه دارد.

۱۳۹۴/۱۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...