نسخه چاپی

كلاهبردار ۵ میلیارد تومانی آپارتمان ساز در همدان دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: مرد 47 ساله ای كه در شغل بنگاه معاملاتی املاك اشتغال داشت، با جلب اعتماد مردم و با عنوان ساخت مجتمع مسكونی اقدام به كلاهبردی 5 میلیارد تومانی از شهروندان همدان كرده و متواری شده بود، دستگیر شد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان، سرهنگ رضا زارعی، طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: در اين رابطه پس از انجام تحقيقات از شکات مشخص شد متهم از 20 سال قبل در همدان دارای بنگاه معاملات ملکی بوده و با جلب اعتماد مردم از اين امرسوء استفاده کرده و با اغفال شکات با عنوان ساخت مجتمع مسکونی در همدان اقدام به کلاهبرداری به مبلغ پنج ميليارد تومان کرده و متواری می شود.


وی خاطرنشان کرد: با مراجعه تعدادی از شهروندان از ابتدای ارديبهشت ماه سال جاری و طرح شکايت از فردی 47 ساله که دارای بنگاه معاملاتی در همدان بوده و تحت عنوان پيش فروش آپارتمان از آنان مبالغی را گرفته و بعد از مدتی مشخص شده وی از آنها کلاهبرداری کرده و متواری شده، دستگیری این متهم در دستور کا پلیس آگاهی قرار گرفت.


رئیس پلیس آگاهی استان اظهار داشت: با استعلام پلیس از بانک هايی که متهم در آنها حساب داشت معلوم شد موجودی تمامی حسابها تخليه و صفر شده و تا تاريخ 6رخرداد 96 مبلغ سه ميليارد و پانصد ميليون تومان نیز چک بلامحل از حسابهای جاری این فرد صادر شده و دارندگان چک نیز اقدام به اخذ گواهی عدم پرداخت نموده و در دادسرا طرح شکايت کرده اند.

وی افزود: با توجه به این که هر روز بر تعداد شکات افزوده می شد، محل حضور و اختفای متهم تحت نظر قرار گرفت و در بررسی های اوليه مشخص گرديد متهم از همدان متواری شده است.

این مقام پلیس یادآور شد: پس از دو ماه اقدام اطلاعاتی نهايتا روز گذشته متهم در یکی از مناطق همدان شناسايی و طی عملیاتی بصورت غافلگيرانه در حاليکه مشغول استعمال مواد مخدر بود شناسایی و دستگير شد.

سرهنگ زارعی در ادامه گفت: در خصوص شکايت شکات از نامبرده تحقيق شد که وی اظهار داشت با ترفند خريد و فروش آپارتمان از شکات حاضر کلاهبرداری کرده و به علت عدم توان باز پس دادن مبالغ دريافتی از شکات از همدان متواری و در کيش ساکن شده است.

وی افزود: پرونده این متهم تکمیل و وی در اختیار مراجع قضایی قرار دارد.

۱۳۹۶/۳/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...