نسخه چاپی

باند سرقت ماهرانه از منازل شیرازی ها متلاشی شد

به گزارش نما - «خبرجنوب:» نوشت: اعضای باندی که به شیوه ای ماهرانه اقدام به سرقت از منازل مردم میکردند، توسط ماموران شهرستان شیراز شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ما با طرح شكايت هاي متعدد درباره سرقت هاي انجام شده از تعدادی منازل در شیراز ،شناسايي و دستگيري متهمان در دستور كار ماموران این شهرستان قرار گرفت.
ماموران با جمع بندي اطلاعات بدست آمده از سرقت هاي منازل در سطح شهر كه در آنها سارقان فقط طلا و وجه نقد به سرقت برده بودند، اطمينان پيدا كردند كه تمامي اين سرقت ها از سوي اعضاي يك گروه از سارقان منازل انجام ميشود.سارقان با شناسایی طعمه های خود به درب منازل آنها مراجعه کرده و پس از اطمینان از اینکه کسی در منزل نیست با وارد شدن به منزل اقدام به سرقت می کردند.ماموران با توجه به شناسايي شيوه و شگرد استفاده شده در سرقت ها و ترسیم چهره متهمان سرانجام سه نفر از سارقان که قصد سرقت از یک منزل را داشته و با زیرکی صاحب خانه ناکام مانده بودند را شناسایی و دستگیر کردند.ماموران در بازرسي از مخفيگاههاي آنها مقاديري از اموال سرقتی را كشف کردند.با توجه به دستگيري متهمان تحقيقات از متهمان در مراحل مقدماتي قرار دارد.
در ادامه مشخص شد که اعضای این باند سه نفره به طرز ماهرانه ای اقدام به سرقت می کنند. در تحقیقات بعدی سرنخ های دیگری به دست آمد و فاش شد اعضای این باند 16 فقره سرقت داشته اند. در بررسی های بعدی شکات با مراجعه به دادسرای شیراز مدعی شدند که به همین شیوه از آنها سرقت شده است به گونه ای که سارقان پس از مراجعه به درب منازل و در زدن و اطمینان از اینکه کسی در منزل نیست وارد آنجا شده و طلاجات و وجوه نقد را به سرقت برده اند.گفتنی است این پرونده در
جریان رسیدگی است.
توصیه های پلیس برای پیشگیری از سرقت منزل
* از خالی گذاشتن منزل خودداری شود.* مقابل کلیه پنجره ها، نورگیر، پاسیو و روی دیوارهای کوتاه حفاظ مقاوم و مطمئن نصب کنید.
* درب راهرو و پشت بام را با حفاظ نرده ایمن نمایید.
* نسبت به تعویض قفل هایی که کلید یدکی آنها گم شده و یا برای مدتی در اختیار دیگران بوده سریعاً اقدام نمایید.
* در صورت خروج از منزل، تنها به بستن در خروجی منزل اکتفا نکرده و کلیه درهای داخل منزل را قفل نموده تا فرصت جستجو و راه نفوذ از سارقان سلب شود.

۱۳۹۶/۹/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...