نسخه چاپی

حمیدرضا ترقی:

جریان ضد روحانیت از طریق ضد انقلاب در فضای مجازی ترویج می‌شود

عکس خبري -جريان ضد روحانيت از طريق ضد انقلاب در فضاي مجازي ترويج مي‌شود

نایب رییس شورای مركزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: تكرار این حوادث ضعف دستگاههای اطلاعاتی و فقدان حساسیت لازم نسبت به تحركات این عناصر در جامعه است كه باید مورد تجدید نظر قرار گیرد .

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: شهادت روحانی مجاهد و انقلابی حجه الاسلام خرسند ،عضو شورای مرکزی و امام جمعه کازرون بدست یک تروریست ضد روحانی و منحرف فکری زنگ خطر دیگری است برای مسئولین امنیتی کشور که حوادث مشابه در همدان و مشهد و تهران و حتی مناطق اهل سنت را بعنوان یک جریان ضد روحانیت که از طریق ضد انقلاب در فضای مجازی و فرقه های انحرافی ترویج می‌شود، مورد تجزیه و تحلیل و برخورد قرار دهند.
حمید رضا ترقی در گفتگو با نمانیوز گفت: تکرار این حوادث ضعف دستگاههای اطلاعاتی و فقدان حساسیت لازم نسبت به تحرکات این عناصر در جامعه است که باید مورد تجدید نظر قرار گیرد .
وی تصریح کرد: فردی که این اقدام را انجام داده ظاهراً از اعضای فرقه‌های ضاله بوده که در ضدیت با روحانیت هستند و شعاری هم که پس از اقدام جنایت‌کارانه خود گفته است که ما باید روحانیون از بین ببریم.
ترقی در پایان با بیان اینکه شهادت این عزیز مخلص و تشکیلاتی برای مردم فارس و حزب موتلفه ضایعه جبران ناپذیری بود ، ابراز امیدواری کرد که او با امیر مومنان علی علیه السلام محشور گردد.

۱۳۹۸/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...