نسخه چاپی

نمایندگان به فكر رفع مشكلات اقتصادی باشند نه فقط پرسپولیس و استقلال

عکس خبري -نمايندگان به فكر رفع مشكلات اقتصادي باشند نه فقط پرسپوليس و استقلال

نشست هایی كه برخلاف انتظارات كه می بایست رفع كننده مشكلات این دو باشگاه پرهوادار باشد از آنها به عنوان میتینگ های تبلیغاتی یاد می شود.

خسرو کفیلی- با پایان رقابتهای فوتبال مقدماتی باشگاه های آسیا شاهد گلایه هواداران دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس از وضعیت موجود این دو باشگاه هستیم . دو باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس که در زمره پرطرفدارترین تیم های فوتبال کشور قرار دارند و مشکلات آنها نگرانی‌هایی در بین هوادارانشان ایجاد کرده است که این مشکلات باعث تجمع شماری ازهواداران دو تیم در میدان بهارستان و بازگو کردن این مشکلات به نمایندگان مجلس شورای اسلامی شد.

نخست شماری از هواداران استقللال پس از ناکامی‌های متوالی این تیم در لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران ، جام حذفی و سپس کنار رفتن از لیگ قهرمانان آسیا با تجمع در میدان بهارستان شعارهایی در مخالفت با مدیریت این باشگاه سردادند و سپس خواستار کناره گیری وزیر ورزش و جوانان شدند.


میتینگ های تبلیغاتی

پس از چند روز نوبت به هواداران قرمز پوشان پایتخت رسید که در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کنند.

هواداران پرسپولیس در این تجمع شعارهایی علیه مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس و مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان سر دادند. هواداران در شعارهای خود خواستار استعفای رسول‌پناه و هیئت مدیره پرسپولیس شدند و همچنین شعار «وزیر استقلالی» سر دادند.

در پی این تجمعات اعتراض آمیز و پیش از آن شاهد نشست های جداگانه ای از سوی برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در فراکسیون ورزش و برخی از کمیسیون ها عضویت دارند با پیشکسوتان این دو باشگاه و نزدیکان آنها بودیم .

نشست هایی که برخلاف انتظارات که می بایست رفع کننده مشکلات این دو باشگاه پرهوادار باشد از آنها به عنوان میتینگ های تبلیغاتی یاد می شود.

ورود نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مقوله ورزش به ویژه فوتبال نه تنها اولین بار نبوده است بلکه آخرین بار آن نخواهد بود.



نتیجه ورود کمیسیون اصل ۹۰ مجلس

ورود کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی به مقوله فساد در فوتبال که پس از سال ها و تشکیل بیش از 100 جلسه با مراجع امنیتی، نظارتی، انتظامی، وزارتخانه‌های مرتبط، رسانه‌ها، مدیران فدراسیون فوتبال، مدیران عامل برخی از باشگاه‌ها کارشناسان، مربیان، بازیکنان و داوران مکاتبات مکرر با مقامات عالی کشور، وزارتخانه‌های ورزش و جوانان، امور اقتصاد و دارایی، اطلاعات، خارجه و فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز نیروی انتظامی، سازمان صدا و سیما، سازمان نظام وظیفه، حراست نهادهای مرتبط، فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های فوتبال و استماع شهادت شهود و مطلعین که منتج به گزارشی مفصل شد ، مهمترین ورود مجلس به این مقوله اجتماعی شد که متاسفانه بازدهی مناسبی از آن مشاهده نشد.

اکنون نیز به نظر می رسد که برخی از نمایندگان مجلس شورای که طبق قانون اساسی وظیفه اصلی شان قانونگذاری و نظارت می باشد بسان برخی از اسلافشان مباحث و مشکلات ورزشی به ویزه مشکلات دو باشگاه پرهوادار استقلال و پرسپولیس تهران با طرفداران ده ها میلیونی را فرصتی برای تبلیغات و شناساندن خود به آنان دانسته و زمان و وقتی که می بایست صرف رفع مشکلات جامعه ای که از مشکلات اقتصادی رنج می برند ، نمایند صرف ریز شدن به مباحث و مشکلاتی باشگاه هایی می شود که دیگر نهادها و مراجع می توانند آنها را رفع کنند.

۱۳۹۹/۸/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...