نسخه چاپی

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم در گفتگو با نما:

مرحوم عسگر اولادی رابطه نزدیكی با جامعه روحانیت مبارز داشت

عکس خبري -رابطه نزديکي با جامعه روحانيت مبارز داشت

عضو شورای مركزی جامعه روحانیت مبارز گفت: مرحوم عسكراولادی رابطه تنگاتنگ و نزدیكی با جامعه روحانیت مبارز به خصوص حضرت آیت الله مهدوی كنی داشت.

حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار نما، گفت: مرحوم آقای عسکراولادی از انقلابیون باسابقه است و از کسانی بود که همیشه در خدمت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی قرار داشت و رابطه تنگاتنگ و نزدیکی با جامعه روحانیت مبارز به خصوص حضرت آیت الله مهدوی کنی داشت. 


ارتباط نزدیک با آیت الله مهدوی کنی

وی افزود: رابطه ایشان با آیت الله مهدوی کنی به گونه ای محبت آمیز و نزدیک بود که به رابطه مرید و مرادی قابل تفسیر بود و مکرر شاهد بودم که مرحوم عسکراولادی در مسائل سیاسی با آیت الله مهدوی کنی مشورت می کردند به خصوص اینکه در جریان انتخابات مجلس و ریاست جمهوری با ایشان شور داشتند و نحوه برخوردشان این بود که آقا ما آمدیم کسب نظر کنیم و دیدگاه شما را بدانیم تا اینکه چه کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این مشی را جریان موتلفه به طور کامل از آغاز انقلاب دنبال کرده و همواره این رابطه به خوبی برقرار بود.



سیاستمدار بصیر

مصباحی مقدم اضافه کرد: مرحوم عسکراولادی یک سیاستمدار بصیر و همراه با امام خمینی (ره) بود و بدون هیچگونه مناقشه ای از رهبر معظم انقلاب تبعیت می کرد. همانطور که مرحوم آیت الله مهدوی کنی اشارات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب را دنبال می کردند و به عمل به دستورات آنها بسنده نمی کردند، مرحوم عسکراولادی هم چنین خصوصیتی داشتند.

وی گفت: خدمات مرحوم عسکراولادی در کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان نماینده حضرت امام خمینی (ره) و بعد از رحلت امام بزرگوارمان، به عنوان نماینده رهبر معظم انقلاب در کمیته امداد بسیار چشمگیر و حکایت از این می کرد که خودش را وقف محرومان و مستضعفان کرده است.

۱۳۹۹/۸/۱۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...