نسخه چاپی

الحاق بیش از ۱۲۰۰ دستگاه انواع تجهیزات خودرویی، موتوری و هوایی به پلیس

الحاق بيش از ???? دستگاه انواع تجهيزات خودرويي، موتوري و هوايي به پليس

معاون آماد و پشتیبانی نیروی انتظامی از الحاق بیش از هزار و ۲۰۰ دستگاه انواع تجهیزات خودرویی، موتوری و هوایی به این نیرو خبر داد.

به گزارش نما ، سردار رضا فریبا در آئین الحاق تجهیزات رده‌های مأموریتی نیروی انتظامی (پلیس پیشگیری، یگان ویژه، راهور، هوا ناجا و یگان پهپاد نیروی انتظامی) اظهار کرد: امروز شاهد چهارمین مرحله الحاق تجهیزات و امکانات به رده‌های مأموریتی در 13 ماهه گذشته هستیم؛ در سال 99 سه مرحله الحاق تجهیزات خودرویی، موتوری و شناوری به برخی از پلیسهای تخصصی صورت گرفت.

معاون آماد و پشتیبانی نیروی انتظامی با بیان اینکه امروز بیش از هزار و 200 دستگاه انواع خودرو، موتور، تجهیزات هوایی و سایر تجهیزات به رده‌های مأموریتی نیروی انتظامی تزریق می‌شود، گفت: ارزش مادی این تجهیزات الحاقی 650 میلیارد تومان برآورد شده است.

وی افزود: در مجموع ارزش ریالی چهار مرحله الحاق تجهیزات به رده‌های مأموریتی نیروی انتظامی (در 13 ماه) معادل یک هزار میلیارد تومان و هدف از این الحاق تجهیزات ارتقاء توان تحرک و عملیاتی پلیسهای تخصصی به منظور خدمت‌رسانی به موقع به مردم است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح از مأموریتهای نیروی انتظامی، بیان کرد: شاهد رویکرد جدی ستاد کل نیروهای مسلح در تقویت بنیه دفاعی نیروی انتظامی هستیم و لازم می‌دانیم که از این پشتیبانی‌ها و حسن همکاری‌ها تشکر و قدردانی ویژه‌ای داشته باشیم.

فریبا همچنین بر تحقق رویکرد بومی‌سازی تجهیزات و بهره‌مندی از دانش و تخصص ملی تأکید کرد.

تسنیم


۱۴۰۰/۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...