نسخه چاپی

تسریع در سقوط رژیم صهیونیستی با نهادینه شدن مبارزات

عکس خبري -تسريع در سقوط رژيم صهيونيستي با نهادينه شدن مبارزات

مشاور رئیس مجلس دهم گفت: اگر مبارزات جوانان فلسطینی، یمنی، لبنانی و ... در كشورهای مسلمان نهادینه و حكام سرسپرده كنار زده شوند زمان سقوط رژیم صهیونیستی زودتر از ۲۰ سال خواهد شد.


به گزارش نما، منصور حقیقت‌پور مشاور رئیس مجلس دهم، گفت: یکی از آثار منطق مقاومت در انقلاب اسلامی ایران اقدام حضرت امام (ره) و بعد هم در استمرار آن مقام معظم رهبری برای این است که یک خیزشی را علیه رژیم صهیونیستی در جهان اسلام ایجاد کنند.

وی افزود: این خیزش صرفا یک خیزش نظامی نیست بلکه یک مقاومت است که جنبه‌های مختلف سیاسی،‌فرهنگی، اقتصادی،‌نظامی، امنیتی، اطلاعاتی و ... را شامل می‌شود.

مشاور رئیس مجلس دهم اظهار داشت: امروز این منطق جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با رژیم صهیونیستی به یک مکتب تبدیل شده این مکتب مالک اشترهایی همچون شهید حاج‌قاسم سلیمانی و سردار قاآنی و رهبری همچون امام خامنه‌ای دارد.

حقیقت‌پور خاطرنشان کرد: مکتب ایجاد شده توسط جمهوری اسلامی ایران در مقاومت علیه رژیم صهیونیستی بهترین فرصت برای مسلمانان و برای ملت فلسطین به شمار می‌رود.

وی افزود: اگر ملت فلسطین و ملل مسلمان تا پیش از انقلاب نمی‌توانستند به شاه تکیه دهند امروز به جمهوری اسلامی ایران و به مکتب جمهوری اسلامی ایران و به امام جمهوری اسلامی ایران و به مالک اشتر جمهوری اسلامی ایران می‌توانند تکیه دهند.

وی افزود: این مکتب چشم‌انداز اسقاط رژیم صهیونیستی را چند سال قبل اعلام کرده است. ۵ سال قبل رهبر معظم انقلاب عنوان کردند تا ۲۵ سال آینده رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد که الان ۵ سال آن گذشته و ما امروز در چشم‌انداز ۲۰ ساله برای سقوط رژیم صهیونیستی هستیم.

مشاور رئیس مجلس دهم اظهار داشت: اگر کاری که جوانان فلسطینی و لبنانی و یمن انجام می‌دهند در یمن، سوریه،‌عراق اگر نهادینه شود و دولت‌های پست فطرت حاکم بر جهان اسلام که نامردانه با رژیم صهیونیستی پای یک میز نشسته‌اند پس زده شوند و نیروهای انقلابی بر سر کار بیایند زمان سقوط رژیم صهیونیستی به ۲۰ سال هم نخواهد کشید.
منبع: فارس

۱۴۰۰/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...