نسخه چاپی

چرا بشار اسد در انتخابات سوریه پیروز شد؟

درس‌هایی كه باید از انتخابات سوریه گرفت

عکس خبري -درس‌هايي كه بايد از انتخابات سوريه گرفت

«حموده صباغ» رئیس مجلس سوریه در نشستی خبری اعلام كرد كه بشار اسد ۱۳ میلیون و ۵۴۰ هزار و ۸۶۰ را به دست آورد، بشار اسد توانست با كسب ۹۵.۱ آرا برای چهارمین بار این منصب را عهده دار شود.

«حموده صباغ» رئیس مجلس سوریه در نشستی خبری اعلام کرد که بشار اسد ۱۳ میلیون و ۵۴۰ هزار و ۸۶۰ را به دست آورد، بشار اسد توانست با کسب ۹۵.۱ آرا برای چهارمین بار این منصب را عهده دار شود.
در این انتخابات بیش از ۱۴ میلیون رای دهنده شرکت کردند و میزان مشارکت ۷۸ درصد بوده است.
مشارکت بالای مردم سوریه در انتخابات و رای قاطع به بشار اسد باعث تثبیت قدرت و حاکمیت سیاسی در سوریه شد.
میزان کسب رای 95 درصدی مردم به بشار اسد در واقع رای به مقاومت است چرا که بشار اسد نماد مقاومت در این کشور است و این پیروزی قاطع مقبولیت منش و روش وی را نشان می دهد، رای قاطع مردم سوریه به بشار اسد در حالی بود که مثلث شوم عبری- عربی- غربی تمامی تلاش خود را به کار بسته بودند تا سوریه را از طریق مستقیم، به میدان منافع خود تبدیل کنند. اما راهی که اسد در مقاومت و حفظ منافع سوریه پیش گرفت معادلات را به نفع این کشور تغییر داد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب بشار اسد را تبدیل به قهرمان جهان عرب کرد.
نتیجه ی انتخابات سوریه یک درس بزرگ برای همه ی کسانی است که اعتماد به غرب را بر اعتماد به مردم خود و مقاومت در برابر ظلم ترجیح می‌دهند‌. رای مردم سوریه رای به راه مقاومت بود آنها سرنوشت کشور خویش را به دست مردی سپردند که در مقابل دشمن ایستاد و به توانایی مردم خود تکیه کرد و امروز پاداش خدمت خود به مردم را گرفت


۱۴۰۰/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...