نسخه چاپی

عباس‌زاده مشكینی در گفتگو با نما:

شاخصه‌های مدیریتی آیت‌الله رئیسی از سایر كاندیداها بیشتر است

عکس خبري -شاخصه‌هاي مديريتي آيت‌الله رئيسي از ساير کانديداها بيشتر است

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آیت‌الله رئیسی نسبت به سایر كاندیداها از شاخصه‌های مدیریتی بیشتر و برجسته‌تری برخوردار است؛ لذا به همین دلیل است كه دو كاندیدای اصلاح‌طلب ناجوانمردانه به او حمله می‌كنند.

عباس زاده مشکینی در گفتگو با خبر نگار نما، اظهار داشت: با توجه به اینکه قرار است رئیس جمهور، رئیس قوه مجریه باشد، تمام امکانات و منابع کشور در اختیار او قرار می‌گیرد. همچنین طبق قانون اساسی و ساختار مدیریت کشور، بیشترین اختیار در حوزه اجرایی و مدیریت کشور در اختیار رئیس جمهور است. از سوی دیگر ریاست تمام شوراهایی که مرتبط با توسعه و رفاه یک کشور است مانند شورای اقتصاد، شورای منابع، شورای برنامه ریزی و انتخاب وزرا، استانداران و مدیران اجرایی بر عهده رئیس جهور است؛ بنابراین به طور کلی بیشترین نقش را در مدیریت اجرایی کشور رئیس جمهور دارد.

وی گفت: کسی که قرار است در جایگاه رئیس جهور قرار بگیرید باید دارای ظرفیت شخصی، سواد نظری، تجربه و عملکرد مقبول وعلم کافی در این زمینه باشد، تا مردم بتوانند به اواعتماد کنند و این وظیفه مهم را در اختیارش قرار دهند .

عضو کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: یک رئیس جمهور باید بر روی آرمان ها و ارزش های نظام سیاسی، اعتقاد و تعصب داشته باشد تا بتواند تمام ظرفیتش را برای پیشبرد اهداف عالی نظام به کار بگیرد. در این زمینه انتخاب تیم مدیریتی کارآمد و آشنا به مسائل توسط رئیس جمهور بسیار مهم و قابل توجه است؛ به عبارتی رئیس جمهور باید ویژگی های مدیریتی خودش را داشته باشد و یکی از شاخصه های مدیریت شاخص تیمی است که خوشبختانه آیت الله رئیسی تمام این ویژگی ها را داراست و از دیگر کاندیداها که مورد تأیید شورای نگهبان هستند به طور معناداری فاصله دارد.

عباس زاده مشکینی ابراز امیدواری کرد که در انتخابات پیش رو به پشتوانه رأی مردم رئیس جمهوری مقتدر و باکفایت انتخاب شود تا ایران قوی همیشه قوی باقی بماند.

او در رابطه با نخستین دور مناظرات میان کاندیداها و حملات تند دو کاندیدای اصلاح طلب به آیت الله رئیسی گفت: در انتخابات مجلس و همچنین انتخابات ریاست جمهوری، اصول رقابت این طور است که اگر کاندیدایی قوی‌تر از دیگر کاندیداها باشد بیشتر از سوی رقبای خود مورد حمله قرار می‌گیرد. اگر کاندیداها بدانند رقیبشان بیشتر مورد اقبال مردم نیست با او کاری ندارند و زیاد به او حمله نمی‌کنند، پس در نتیجه دستان ‌پُر آیت الله رئیسی باعث شده که دو کاندیدای اصلاح طلب به او ناجوانمردانه حمله کنند.

۱۴۰۰/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...