نسخه چاپی

فریدون عباسی در گفت‌وگو با نما:

سیاست های صادراتی دولت تا ۵ سال آینده ترسیم شود/قوانین ضد و نقیض علیه امنیت سرمایه گذاری

عکس خبري -سياست هاي صادراتي دولت تا ? سال آينده ترسيم شود/قوانين ضد و نقيض عليه امنيت سرمايه گذاري

عضو كمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید قوانین جدید را در بخش صادرات تعیین كرده و آنها را تغییر ندهد تا همه صادركنندگان خودشان را با این قوانین تطبیق دهند.

فریدون عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی "نما"، با بیان اینکه عمده نیروهای متفکر و کارآفرین ما در بخش خصوصی حضور دارند،گفت: در حال حاضر این نیروها مستعصل هستند آن هم به دلیل سیاست‌های غلطی که در دولت وجود دارد.

وی تصریح کرد: دولت باید سیاست صادراتی خود را تا پنج سال آینده ترسیم و مشخص کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: دولت باید قوانین جدید را در بخش صادرات تعیین کرده و آنها را تغییر ندهد تا همه صادرکنندگان خودشان را با این قوانین تطبیق دهند.

این نماینده مجلس اظهارداشت:همچنین سرمایه‌گذاران خارجی هم باید در کشکر رونق بگیرد و این سرمایه گذاران باید بدانند که چه تسهیلاتی در مقابل ورود سرمایه به کشور دریافت خواهند کرد.

عباسی با بیان اینکه سرمایه‌گذار وقتی ببیند که سرمایه اش حفظ و سود می‌کنند وارد سرمایه‌گذاری در کشوری می‌شود، بیان داشت: از این رو ما باید امنیت سرمایه گذاری در کشور را تضمین کنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان داشت: ما نباید هر روز با قوانین ضد و نقیض امنیت سرمایه‌گذاری را در کشور مخدوش کنیم. همچنین نباید طرحی از سوی مجلس و یا تغییر رویه دولت و یا اعمال نفوذ گروه‌های فشار باعث شود تا سرمایه‌گذاری در کشور تعطیل شود.

وی تصریح کرد : ما در بسیاری از بخش ها اعم از تولید برق نبوغ لازم را داریم و با این حال می توانیم از خارجی ها هم کمک بگیریم، البته ما در مقیاس های کوچک این اقدامات را انجام می‌دهیم و امیدواریم رشد صادرات در این بخش توسعه پیدا کند

۱۴۰۰/۹/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...