نسخه چاپی

ابوالفضل عمویی در گفتگو با نما مطرح كرد؛

اعتراف غربی ها به شكست سیاست فشار حداكثری علیه ایران

عکس خبري -اعتراف غربي ها به شکست سياست فشار حداکثري عليه ايران

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:همه طرف‌های غربی كه در مذاكرات هستند به شكست سیاست فشار حداكثری علیه ایران اذعان دارند.

ابوالفضل عمویی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی «نما» با اشاره به رویکرد طرف‌های غربی در جریان مذاکرات صورت گرفته بیان داشت: همه طرف‌های غربی که در مذاکرات هستند به شکست سیاست فشار حداکثری علیه ایران اذعان دارند.

وی تاکید کرد: فراتر از این اعترافی که غربی‌ها به شکست سیاست فشار حداکثری علیه ایران دارند، لازم است به تعهدات خود بازگردند و اجزای این سیاست که تحریم‌ها علیه ایران هست را رفع کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: ایران برای عبور از تحریم‌ها چندین راه را یافته، لذا در حال حاضر وضعیت فروش نفت در کشور و همکاری‌های ما با کشور‌های همسایه بهبود پیدا کرده است.

وی تاکید کرد: همچنین با مقاومتی که مردم علی‌رغم مشکلات از خود نشان دادند کشور توانسته راه‌هایی را برای مقابله با تحریم‌ها پیدا کند.

این نماینده مجلس اظهارداشت: با این حال مسیر اصلی خنثی سازی تحریم‌ها در کنار انجام مذاکرات به جد مورد پیگیری قرار دارد، با این حال واقعیت این است که تحریم امر ظالمانه‌ای است و خلاف حقوق ملتهاست و از این جهت باید برطرف شود؛ بنابراین رفع تحریم‌ها خواسته اصلی ما از طرف‌های غربی در مذاکرات است.

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...