نسخه چاپی

۱۱۳ بیمار جدید مبتلا به كرونا در استان همدان شناسایی شدند

??? بيمار جديد مبتلا به کرونا در استان همدان شناسايي شدند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشكی استان همدان گفت كه با شناسایی ۱۱۳ بیمار جدید مبتلا به كرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۳۱ هزار و ۲۲۴ و بیماران سرپایی مثبت به ۱۰۱ هزار و ۹۷ نفر رسید.

به گزارش نما ، دکتر «محمد طاهری» روز یک‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان به صفر رسید به نحوی که در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا گزارش و ثبت نشده است.

وی اظهار داشت: آمار متوفیان کرونا در استان همدان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون سه هزار و ۱۶۸ نفر ثبت شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۶۵۴، بهار یک هزار و ۵۷۱، تویسرکان یک هزار و ۵۹۸، رزن یک هزار و ۲۴۲، درگزین ۴۲۱، فامنین ۴۱۵ و کبودراهنگ یک هزار و ۵۴۹ نفر است.

دکتر طاهری افزود: همچنین تاکنون پنج هزار و ۸۱۵ نفر در ملایر، چهار هزار و ۱۷۳ نفر در نهاوند و ۱۲ هزار و ۱۲۰ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

به گزارش ایرنا از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان چهار شهرستان اسدآباد، بهار، رزن و درگزین در وضعیت آبی و مابقی شهرستان ها در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

ایرنا 

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...