نسخه چاپی

حل مشكل مسكن و گرانی آن با جدیت تمام كلید خورده است

حل مشکل مسکن و گراني آن با جديت تمام کليد خورده است

استاندار همدان بابیان اینكه افزایش قیمت زمین و مسكن طی چند سال گذشته یك چالش جدی ایجاد كرده است، گفت: طرح ملی مسكن برای حل مشكل مسكن و گرانی آن در دولت سیزدهم با جدیت تمام كلید خورده است.

به گزارش نما ،و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد در آیین تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان اسدآباد اظهار کرد: حفظ سلامت مردم، به‌ عنوان رکنی اساسی در کنار امنیت و معیشت از اولویت‌های دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه توجه به معیشت مردم و تنظیم بازار در دستور کار دولت سیزدهم است گفت: مشکلات و مسائلی در حوزه تامین کالاهای اساسی در بدو تشکیل دولت وجود داشت که با تدابیری که انجام شد در زمینه ذخایر کالاهای اساسی مردم مشکل خاصی وجود ندارد.

قاسمی‌فرزاد گفت: در روزهای آغاز به کار شاهد کمبود مرغ در استان و ایجاد صف‌های طولانی بودیم که اکنون به‌صورت روزانه صادرات مرغ از استان همدان انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت زمین و مسکن طی چند سال گذشته یک چالش جدی ایجاد کرده است، اظهار کرد: طرح ملی مسکن، برای حل مشکل مسکن و گرانی آن در دولت سیزدهم با جدیت تمام کلید خورده است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه دولت سیزدهم ساخت و ساز چهار میلیون مسکن در کشور طی این چهار سال، در دستور کار قرار داده است؛ افزود: نهضت ملی مسکن، یک اقدام ملی و مهم است که می‌تواند بسیاری از مشکلات مسکن و گرانی آن را در سطح کشور حل کند.

وی اشتغال و توجه به واحدهای تولیدی را به عنوان یک هدف و رسالت در دولت سیزدهم عنوان کرد و با بیان اینکه در سیاست‌گذاری‌های کلان دولت، محور اساسی، شعار سال و منویات رهبری است، گفت: بازیابی سرمایه اجتماعی نظام یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت سیزدهم است.


۱۴۰۰/۱۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...