نسخه چاپی

آخرین وضعیت اجرای طرح رتبه بندی معلمان (۷ اسفند ۱۴۰۰)

آخرين وضعيت اجراي طرح رتبه بندي معلمان (? اسفند ????)

هفته گذشته بود كه وزیر آموزش و پرورش از حمایت كامل رئیس جمهور و مجلس شورای اسلامی برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان خبر داد و اعلام كرد كه این طرح به زودی با اعتبار مكفی، اجرا خواهد شد.

به گزارش نما ،هفته گذشته بود که وزیر آموزش و پرورش از حمایت کامل رئیس جمهور و مجلس شورای اسلامی برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان خبر داد و اعلام کرد که این طرح به زودی با اعتبار مکفی، اجرا خواهد شد.


حداقل حقوق معلمان

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز از ایجاد تغییراتی در لایحه رتبه‌بندی معلمان خبر داده است. او توضیح داده است که حق شغل، حق شاغل و فوق‌العاده شغل تغییر یافت و برای نخستین رتبه معلمان، ۴۵ درصد این سه موضوع محاسبه می‌شود یعنی معلمی که هیچ سابقه‌ای ندارد یک میلیون و ۶۰۰ تا یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان افزایش حقوق خواهد داشت و سال آینده حداقل حقوق ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است. بنابراین معلمان تازه کار حداقل ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

به دنبال حل مسئله رتبه بندی معلمان هستیم

طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان نیز امروز با اشاره به روند بررسی طرح رتبه بندی معلمان گفت: هنوز طرح اصلاح‌ شده رتبه بندی معلمان به صورت رسمی به شورای نگهبان ارسال نشده است. شورای نگهبان دو دسته ایرادات مالی و غیرمالی به طرح رتبه بندی وارد می‌دانست. ما در عین پایبندی به قانون، به دنبال حل مسئله رتبه بندی معلمان هستیم.

اندیشه معاصر

۱۴۰۰/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...