نسخه چاپی

۵ نكته فنی پیش از دربی ۹۸ در دیداری كه صفر - صفر نمی‌شود/ پاشنه آشیل پرسپولیس كجاست؟

عکس خبري -? نکته فني پيش از دربي ?? در ديداري که صفر - صفر نمي‌شود/ پاشنه آشيل پرسپوليس کجاست؟

تیم استقلال در حالی برای دربی روز پنجشنبه آماده می‌شود كه ۳ بازیكن این تیم ممكن است برای اولین بار حضور در دربی را تجربه كنند.

به گزارش نما، از هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه دو تیم استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند و شرایط جدول به گونه ایست که بعید است قهرمان این فصل تیمی به جز یکی از این دو تیم باشد و همین موضوع اهمیت و حساسیت این بازی را بیش از اندازه کرده است.

آبی پوشان که با ۵۴ امتیاز در صدر جدول رده بندی این مسابقات قرار دارند در حالی برای این بازی مهم آماده می‌شوند که ۳ بازیکن از اعضای این تیم ممکن است نخستین دربی تهران را در این دیدار تجربه کنند. بازیکنانی که به تازگی به استقلال پیوسته و تاکنون حضور در چنین رویدادی را تجربه نکردند.

صالح حردانی مدافع راست استقلال که در پنجره زمستانی به آبی پوشان پیوست و خیلی زود جایگاه ویژه‌ای در ترکیب ثابت این تیم پیدا کرد یکی از این ۳ بازیکن است که شانس زیادی هم برای تجربه اولین دربی خود دارد.
دومین بازیکن که یک خارجی است، عزیز بک آمانوف هافبک ازبک آبی پوشان است. این بازیکن ازبکستانی و ۲۴ ساله که به تازگی به جمع آبی پوشان پیوسته آنقدر از توانایی بهره مند هست که بلافاصله تبدیل به بازیکنی ثابت در ترکیب این تیم شود. آمانوف هم شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی آبی پوشان مقابل پرسپولیس دارد که در این صورت برای اولین بار حضور در دربی تهران را تجربه می‌کند.

سومین بازیکن استقلال که می‌تواند دربی اولی شود، رافائل سیلوا مدافع جدید و برزیلی آنهاست. استقلالی‌ها که بعد از جدایی مرادمند، یزدانی و آقاسی با کمبود بازیکن در پست مدافع میانی مواجه شدند با استفاده از سهمیه آزاد خود اقدام به جذب این بازیکن کردند و سیلوا تنها بعد از دو جلسه تمرین با آبی پوشان به ترکیب اصلی راه یافت و به احتمال زیاد یکی از نفرات اصلی استقلال در دربی خواهد بود که در این صورت او سومین بازیکن دربی اولی آبی پوشان در این مسابقه خواهد بود.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ روز پنجشنبه ۲۶ اسفند در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
منبع: مهر

۱۴۰۰/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...