نسخه چاپی

وزارت خارجه قطر جنایات صهیونیستها در اراضی اشغالی را محكوم كرد

عکس خبري -وزارت خارجه قطر جنايات صهيونيستها در اراضي اشغالي را محکوم کرد

وزارت خارجه قطر با صدور بیانیه ای جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در قدس و كرانه باختری را به شدت محكوم كرد.

به گزارش نمابه نقل از الجزیره، وزارت خارجه قطر امروز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در قدس و کرانه باختری را به شدت محکوم کرد.
بر اساس این گزارش، در بیانیه وزارت خارجه قطر در این زمینه آمده است: دولت قطر حملات وحشیانه مستمر نیروهای اشغالگر و شبه نظامیان شهرک‌نشین علیه غیرنظامیان بی‌دفاع فلسطینی به ویژه در اردوگاه آوارگان جنین و شهرهای اریحا، بیت‌لحم، بیت المقدس و مناطق اطراف در ماه مبارک رمضان را به شدت محکوم می‌کند.
روز گذشته گروه‌های مقاومت با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: ما به مردم فلسطینی در همه مناطق حضور به ویژه در جنین قهرمان و انقلابی درود می‌فرستیم و از وحدت ملی که توسط رزمندگان مقاومت در میدان ایجاد شد، قدردانی می‌کنیم. ما عملیات قهرمانانه شهید «رعد حازم» را در تل آویو اشغالی که شکنندگی این رژیم و جعلی بودن نیروهای امنیتی آن را آشکار کرد، تبریک می‌گوئیم.

این گروه‌ها افزودند: جنایات نظامیان اشغالگر علیه شهروندان فلسطینی و به شهادت رساندن آنها، با تشدید رویارویی علیه رژیم اشغالگر در همه زمینه‌ها مواجه خواهد شد و نبرد با این رژیم در همه عرصه‌ها همچنان ادامه دارد. این گروه‌ها همچنین ضمن تسلیت شهادت چندین فلسطینی در روزهای اخیر تأکید کردند: خون این شهدا هدر نخواهد رفت.
منبع: مهر

۱۴۰۱/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...