نسخه چاپی

چهار كشته در تیراندازی‌های زنجیره‌ای در ویرجینیا

تیراندازی یك فرد مسلح در سه نقطه مختلف در شمال «ویرجینا» آمریكا تاكنون دستكم 4 كشته بر جای گذاشته و عامل حادثه نیز كه متواری شده بود، ساعتی بعد در حالی كه خودكشی كرده بود، پیدا شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، دوشنبه شب وقوع تیراندازی‌های زنجیره‌ای در شمال ایالت ویرجینای آمریکا دستکم 4 کشته بر جای گذاشته است.

شبکه فاکس‌نیوز به نقل از «مایکل بایلوس» سخنگوی پلیس ایالتی گزارش داده است که عامل این حادثه در سه مرحله دست به تیراندازی زده و سپس متواری شده است. به گفته وی، دو مورد از این تیراندازی‌ها در منطقه «وست‌اور» و دیگری در منطقه «چیت لیک» ناحیه «منانگلیا» رخ داده است.

پلیس «جودی لی هانت» 39 ساله را به عنوان مظنون این حادثه معرفی و اعلام کرده بود که او احتمالا مسلح و خطرناک است. عملیات جست‌وجو برای یافتن وی چندین ساعت ادامه یافت و نهایتا جسد وی در حالی که به نظر می‌رسید خودکشی کرده است، پیدا شد.

پیشتر پلیس از ساکنان منطقه خواسته بود تا در خانه‌های خود بمانند و در صورت مشاهده مظنون حادثه، این موضوع را گزارش کنند. «مایک ولف» مسئول فوریت‌های پلیس ناحیه منانگلیا در این رابطه گفته است: «از همه می‌خواهیم هوشیار باشند و برای ترک خانه، احتیاط به خرج دهند.»

قوانین سهل‌گیرانه حمل اسلحه در آمریکا موجب شده تا تیراندازی در این کشور به پدیده‌ای روزانه بدل شود و همه روزه گزارش‌هایی از کشته و زخمی شدن افراد در تیراندازی‌های مختلف در آمریکا منتشر شود. بنا بر آمارهای رسمی، تنها در سال 2013، بیش از 12000 نفر در حوادث مرتبط با تیراندازی در آمریکا جان خود را از دست داده‌اند.

۱۳۹۳/۹/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...