نسخه چاپی

اسرائیل و حمله به تأسیسات هسته ای ایران

«اسرائیل به واسطه فرانسه و انگلیس در نظر دارد تا واشنگتن را برای حمله نظامی به ایران تشویق كند و از طریق سیاسی با همپیمانان عربی آمریكا، تهران را تهدید نماید.»

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، شبکه المنار اعلام کرد: «مقامات اسرائیل طی دهه اخیر بارها ایران را به بمباران نیروگاه های هسته ای این کشور تهدید کرده اند. رژیم صهیونیستی در دهه ها ی اخیر تاسیسات هسته ای عراق و سوریه را بمباران کرد. از جمله عواملی که اسرائیل را از بمباران نیروگاه های هسته ای بازداشته است می توان به هشدار روسیه و ممانعت آمریکا در این رابطه اشاره کرد. حال باید دید در واقع چه عاملی سبب شده که اسرائیل نتواند تهدیدهای خود را برای بمباران نیروگاه های هسته ای ایران عملی نماید؟»





این شبکه لبنانی در ادامه گزارش داد: «وجود سامانه های موشکی و سلاح های هوای پیشرفته در ارتش ایران که نمونه هایی از آنها نزد حزب الله قابل مشاهده است، باعث شده تا اسرائیل تنها در سطح رسانه ای مسئله حمله به ایران را مطرح نماید. همچنین ایران قادر است ظرف کمتر از یک روز انواع موشک ها را به حماس و حزب الله ارسال نماید. در این میان اسرائیل به واسطه فرانسه و انگلیس در نظر دارد تا واشنگتن را برای حمله نظامی به ایران تشویق کند و از طریق سیاسی با همپیمانان عربی آمریکا، تهران را تهدید نماید.»





این شبکه خبری در ادامه افزود: «اینکه دشمنان قسم خورده ایران نمی توانند به تهدیدهای خود جامه عمل بپوشانند، به این خاطر است که از سویی اسرائیل و آمریکا نمی توانند قدرت نظامی و دفاعی ایران را نادیده بگیرند و از سوی دیگر کشورهای غربی قادر هستند تنها علیه ایران تبلیغ کنند. در این میان ایران از اعتماد به نفسی برخوردار است که در آستانه قرار گرفتن در فهرست 20 کشور قدرتمند جهان قرار گرفته و روز به روز نقش محوری تهران در منطقه در حال تبلور است. همه این پیشرفت ها را ایران با تکیه بر توانایی بومی خود به دست آورده و امید می رود که کشورهای عربی همین رویه را در پیش بگیرند.»

۱۳۹۳/۹/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...