نسخه چاپی

حزب‌الله: تهدیدهای اسرائیل مصرف داخلی دارد

عکس خبري -حزب‌الله: تهديدهاي اسرائيل مصرف داخلي دارد

عضو شورای مركزی حزب‌الله گفت، تهدیدهای رژیم صهیونیستی تأثیری بر معادلات مقاومت نخواهد داشت.

به گزارش نما، شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله امروز (یکشنبه) طی مراسمی در جنوب لبنان گفت، تهدیدهای رژیم صهیونیستی برای مصارف داخلی است و در برابر غافلگیری‌ها و معادلات مقاومت بی‌فایده است.

بر اساس گزارش «المنار»، وی افزود، این تهدیدات، واقعیت قدرت موضع لبنان را که مبتنی بر معادله سه‌گانه ارتش، ملت و مقاومت است، تغییر نمی‌دهد.

شیخ قاووق تأکید کرد، هر ائتلاف سعودی با رژیم اسرائیل تهدیدی مستقیم و خنجری در پشت لبنان، فلسطین، سوریه و تمام امت اسلام است.

شیخ «حسن البغدادی» دیگر عضو شورای مرکزی حزب‌الله نیز در خصوص تهدیدهای مکرر رژیم صهیونیستی گفت، مضحک است که سران دشمن صهیونیستی امروز تهدید می‌کنند همان‌هایی که در اوج قدرت و حمایت حامیانشان، جنگ را باختند؛ تهدیدات امروز آنها، اسرائیلی‌ها را می‌ترساند و برای لبنانی‌ها مهم نیست زیرا به قدرت مقاومت و توانایی محور مقاومت اطمینان دارند.

شیخ البغدادی در ادامه بر رد عادی‌سازی روابط، اسکان دایمی آوارگان فلسطینی و گزینه مقاومت در مسیر حمایت از اصول ثابت و مقدسات تأکید کرد.

در همین ارتباط، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی دیروز مدعی شد، حزب‌الله با راه‌اندازی چندین سایت نظامی در مرز با فلسطین اشغالی، دنبال ایجاد خط دفاعی پیشرفته و جمع‌آوری اطلاعات است. (جزئیات بیشتر)

امروز نیز افسران ارشد نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی با وب‌سایت عبری «ماکو» از برخی شکاف‌های امنیتی و مشکلاتی که ممکن است در جنگ احتمالی آینده در حفاظت از میادین گازی بویژه در سایه خط و نشان‌های حزب‌الله با آن روبرو شوند، پرده برداشتند.

این افسران مدعی شدند، حزب‌الله توانسته به مقادیر زیادی موشک زمین به دریا مانند موشک «یاخونت c۸۰۲» که قابلیت هدف گرفتن تأسیسات حیاتی را دارند، دست پیدا کند علاوه اینکه موفق به ارتقای موشک‌های دیگری که موشک‌های روسی را شبیه‌سازی می‌کنند، شده است. تهدیدات دیگری نیز وجود دارد و احتمالا شامل قایق‌های بمب‌گذاری شده، پهپادها و غواص‌ها می‌شود.
منبع: فارس

۱۴۰۱/۴/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...